Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Microsoft vant viktig ankesak om utlevering av data fra Europa til USA

Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferietid? Eller finner alle MS-haters det ikke interessant å gi praise til MS som går opp løypa? Men å trekke oppmerksomhet til denne saken, er vel ikke hel enkelt for de mange anti-MSere som mener MS / Windows 10 ikke har andre hensikter enn å tappe personlige opplysninger og selge dem videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ferietid? Eller finner alle MS-haters det ikke interessant å gi praise til MS som går opp løypa? Men å trekke oppmerksomhet til denne saken, er vel ikke hel enkelt for de mange anti-MSere som mener MS / Windows 10 ikke har andre hensikter enn å tappe personlige opplysninger og selge dem videre.

Du må huske at valg av system fra Microsoft, Apple eller Linux-verdenen er svært alvorlige greier og kan tydeligvis splitte nasjoner og føre til borgerkrig.

Bruker man noe annet enn Windows, er hatet til Microsoft altoverskyggende, og da skyter man fra hoften, og gjerne bakover.

Da er plutselig absolutt _alt_ galt med Windows og Microsoft, og antydninger om det motsatte må for Guds skyld forbigås i stillhet for ikke å ta motet fra folkene i skyttergravene.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt, så ikke denne saken før i dag må jeg innrømme, men det er gode nyheter.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Å, saken kommer til å ankes. Og så kommer amerikanske myndigheter finne andre måter å tvinge amerikanske selskap til å gi full innsikt i alle data amerikanskse myndigheter ønsker å ha innsikt i.

Ellers finner jeg det "morsomt" at Win10 hele tiden tilbakestiller alle mine personvernsinnstillinger. På min private installasjon, hjemme, uten GPO'er eller annen skit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...