simalarion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 I går gikk fx 5800 til utrolige 1200kr (slik pris skulle det vært på kort), det sier alt om hvor ille det står til med nvidas 5800 serie, men 1200 er jo årets kjøp for et kort som ligger på line med ati 9700pro. Er det noen som har fått kortet hjem å testet det?? :!: Har hørt at det er utrolig bra på clocking oxo? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 søk på google og det er vel grunnet den store støvsugeren midt oppå at det klokker så bra;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) simalarion: dette var pga et introduksjonstilbud fra terratec, så dette sier nok ingenting om nvidia. Endret 25. november 2003 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Ok, men mulig det er en ynskyldning da , det er ikke noe hemmlighet at ati ikke bare puster dem i nakken lenger. Men dette er bare spekulering så vi lar det være med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 komplett har også uttalt seg om at dette kun var et introduksjonstilbud fra terratec for å "hevde" seg litt mer på markedet slik at folk skulle få øynene opp for dem. og HVIS (veldig stort hvis) teorien din skulle stemt så ville det selvsagt vært minstekrav til teorien at hvert eneste fx5800 kort på dette tidspunktet hadde hatt en utsalgspris på 1200kr, noe det ikke har. det er kun terratec det gjelder Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Om det haddet blitt slik er det ikke tvil om at de haddet blitt kvitt sine fx5800 kort , haddet selv kjøpt meg et Noen som har funnet et fx5800 kort til samme prisen, om dette er en kampanje fra terratec må fler webshopper ha fanget det opp også. Så får jeg et kort å leke meg med Endret 25. november 2003 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Dette svaret fikk jeg av komplett, høres ikke ut som noe kampanje for meg he he (Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei.) Ikke noe vi får inn utgått produkt. Kjell Ruud Komplett.no, Salgsavdelingen Tlf: 33 47 14 00, faks: 33 47 14 01, http://www.komplett.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 dette var en kampanje fra terratec på de kortene de hadde inne på lager, det har hele tiden vært klart at komplett ikke kom til å få inn flere av kortene. hvis du tror prisen gikk ned kun pga det var et utgått produkt så må jeg skuffe deg, komplett har mange produkter som er utgått, prisen kan fortsatt være skyhøy. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg tror ingenting jeg prøver å finne ut av det!, skulle hatt tak i et terratec fx5800 selv Det som er iriterendet er at de haddet 5 igjen når jeg var inne på komplett, så tenkte jeg meg om i 15 sekunder, trykte refresh så var de borte Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Denne posten var egentlig ment til dem som har fått sitt fx5800 i dag å testet det!, jeg har j------ lyst til å vite hvordan de fungerer Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kjøpte nettopp et Logitech pocketcam for 99kr på komplett (nedsatt fra ca 650 kr). Tydelig at de setter prisen drastisk ned på visse produkt for å bli kvitt dem raskt. Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har snakket med en salgs person hos komplett de sa de solgte produkte med tap. Det er altså ikke snakk om en kampanje fra Terra tec. Hvis man fulgte litt med på de forskjelige nettbutikkene som har samme leverandør som Komplett (f.eks. www.flexi-data.no) Så var kortene priset en del høyere (1997,- inkl. mva). Kortene ble altså solgt for kost-pris, m.a.o utgått vare som de vil bli kvitt. Lenke til kommentar
AJ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Om det haddet blitt slik er det ikke tvil om at de haddet blitt kvitt sine fx5800 kort , haddet selv kjøpt meg et Noen som har funnet et fx5800 kort til samme prisen, om dette er en kampanje fra terratec må fler webshopper ha fanget det opp også. Så får jeg et kort å leke meg med De har FX5800 på pceksperten, de er hvertfall på lista enda. Kjøpte et selv der i går kveld for 1500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå