Fotoskrulla Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Søla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Sjokoladekake i fjæra er ikke og forakte:-) Fint og morsomt med disse reisebrevene/bildene. Begynner og lure på hvor det skal ende.... Ser du nærmer deg mine gamle trakter. Håper dere får godt vær, slik at dere får sett Nord Norge på sitt beste:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Nydelig landskap , flott forgrunn skarp og med fine detaljer i steinene fungerer som en innramming av bildet . Flott bakgrunn med himmelen og sjøen . Fargepalett og lys sitter som et skudd. Fin komposisjon . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Ikke dumt dette Helene å krype fram mellom de store steinene og skyte herfra. Resultatet er jo blitt riktig så bra ! I tillegg flott himmel i bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Joda, kunne godt tenke meg å drite i vekta og få ei sjokoladekake i fjæra, men da bytte ut teen med en øl så ville det være fullbrakt - også med hensyn til vektøkningen. Her trodde jeg faktisk du hadde liggi på magan bak en stein som Vazelina sang om en gang i fordums tid. Uansett så ga det et flott perspektiv. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg