abene Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Produktskred fra Samsung Samsung viste frem en rekke nye og interessante LCD-skjermer og skrivere på Comdex-messen i Las Vegas, blant annet en LCD-skjerm med rask responstid. Les artikkelen her Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 12 ms... vil det si 12ms på et lite antall farger, eller er skjermen vill? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 de skjermene er helt rå!! Bare synd Samsung Scandinavia ikke har peiling på egne produkter. Lite villig til å lære mer om egne produkter er de også. Jeg sende en mail til både salgssjef og produktsjef i Samsung skandinavia for en uke siden og spurte når disse skjermen kom til Norge. De hadde ikke hørt om modellene en gang, og sendte meg informasjon om en annen skjerm de skulle slippe her. Men de kunne ikke si meg når den (de viste) meg kom ut en gang. Må si jeg er MEGET skuffet over Samsung Skandinavia. Ikke nok med det, men produktansvarlig hadde også en nedlatene tone til meg, og kunne ikke svare på spørsmål når jeg ringte til henne. Når jeg sendte mail til NEC og EIZO kom svarene etter ca. 20 minutter. Faktisk også meget utfyllende. Har sendt mail til Acer og Viewsonic i dag, så får vi se om svarene fra de ligger i mailen på jobben i morra. Skal sende en siste mail til Samsung i morgen og får jeg ikke svar da skal jeg ringe til daglig leder å spørre om hvilken barnehage han driver. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Noen andre som la merke til at det bilde de har på skjermene er en mac bakgrunn Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Noen andre som la merke til at det bilde de har på skjermene er en mac bakgrunn Det er ikke mac bakgrunner, men Windows Longhorn bakgrunner. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Neineinei, det ER Mac OSX bakgrunn. Har mac selv og studerte bildene i forhold til bakgrunnen nå. Lenke til kommentar
sasund Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 er nå kommet informasjon om disse skjermene på samsung sin side i skandinavia... ser også at skjermen 172x er å få kjøpe i Sverige, så da skal det vel være like før den kan kjøpes her og.... om det ikke er mulig allerede.... Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg skal ha den 17 tommeren med 12ms, endelig en LCD som ser ut til å være knall til spilling osv... håper det kommer en test av den her på HW.no når den blir lansert. Lenke til kommentar
klo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 17" med 12ms virker veldig fin! men er det noe informasjon om ms på 19" liker å ha litt større skjerm var det ikke slik at 17" lcd virker som 18-19" crt ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 17" LCD har tilnærmet synlig flate lik en 19" CRT Lenke til kommentar
klo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg fikk svar fra Samsung i dag angående SyncMaster 172X, utklipp: Forsendelsen av denne modellen er blitt forsinket, og kommer dermed ikke ut før i slutten av desember.Vi har desverre ingen eksakt dato. Da blir nokk ikke denne liggende under juletreet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå