balle3201 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Til alle dere som har A7N8X og bruker et annet lydkort enn det innebyggde lydkortet, Soundstorm! Har litt problemer med det interne lydkortet, lyden hakker osv. og vil heller bruke det gamle Live 5.1 lydkortet i stedetfor. Det jeg lurer på er hva man må gjøre for å fjerne lyddriverene som blir installert med den "All-In-One" Driver pakken til Nividia! Hva som må fjernes og i hvilken rekkefølge dette skal gjøres, m.t.p deaktivering i BIOS osv. Håper noen har gjort dette før (Det vet jeg,hehe), og som vil gi meg et tips! Takker for alle svar! Balle3201 Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kan du ikke bare deaktivere soundstormen da? BTW: er det et problem du har hatt hele tida eller noe som har kommet i det siste? Lenke til kommentar
balle3201 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Vel, installerte Hovedkortet for ca. en uke siden, og har hatt problemet hele tiden. Men det er bare av og til at det "klikker", (lyden forsvinner i et millisekund), og det skjer alltid hvis eg jobber med pc'en, skriver dette f.eks eller bruker MSN! Forstår ikke hvorfor, men JÆVLIG irriterende!!!!! Deaktivere Soundstor, hvordan da mener du? I bios? Men da må jeg vel avinstallere drivere uansett? Balle3201 Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Vel, installerte Hovedkortet for ca. en uke siden, og har hatt problemet hele tiden. Men det er bare av og til at det "klikker", (lyden forsvinner i et millisekund), og det skjer alltid hvis eg jobber med pc'en, skriver dette f.eks eller bruker MSN! Forstår ikke hvorfor, men JÆVLIG irriterende!!!!! Deaktivere Soundstor, hvordan da mener du? I bios? Men da må jeg vel avinstallere drivere uansett? Balle3201 Bare deaktiver i BIOS, Windows vil starte opp på nytt som vanlig uten noen feilmeldinger Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg deaktiverte mitt bare i biosen å brukte et annet lydkort.. funker helt fint det.. post speaker dama klikka her å sa noe konstant selv om jeg slo av post reporter så da havna jeg med et gammalt rævva lydkort Lenke til kommentar
balle3201 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Hehe, jaja! Nå har jeg satt i det gamle Live 5.1 kortet mitt igjen, får se om eg ikkje får meg et nytt Audigy 2 kort snart,hehe! Takk forhjelpen ihvertfall! Balle3201 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå