Gå til innhold

Fjerning av Soundstorm drivere på A7N8X

Anbefalte innlegg

Hei!

Til alle dere som har A7N8X og bruker et annet lydkort enn det innebyggde lydkortet, Soundstorm! Har litt problemer med det interne lydkortet, lyden hakker osv. og vil heller bruke det gamle Live 5.1 lydkortet i stedetfor.

Det jeg lurer på er hva man må gjøre for å fjerne lyddriverene som blir installert med den "All-In-One" Driver pakken til Nividia!

Hva som må fjernes og i hvilken rekkefølge dette skal gjøres, m.t.p deaktivering i BIOS osv.

Håper noen har gjort dette før (Det vet jeg,hehe), og som vil gi meg et tips!

Takker for alle svar!

Balle3201

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, installerte Hovedkortet for ca. en uke siden, og har hatt problemet hele tiden. Men det er bare av og til at det "klikker", (lyden forsvinner i et millisekund), og det skjer alltid hvis eg jobber med pc'en, skriver dette f.eks eller bruker MSN! Forstår ikke hvorfor, men JÆVLIG irriterende!!!!! :mad:

Deaktivere Soundstor, hvordan da mener du?

I bios? Men da må jeg vel avinstallere drivere uansett?

Balle3201

Lenke til kommentar
Vel, installerte Hovedkortet for ca. en uke siden, og har hatt problemet hele tiden. Men det er bare av og til at det "klikker", (lyden forsvinner i et millisekund), og det skjer alltid hvis eg jobber med pc'en, skriver dette f.eks eller bruker MSN! Forstår ikke hvorfor, men JÆVLIG irriterende!!!!! :mad:

Deaktivere Soundstor, hvordan da mener du?

I bios? Men da må jeg vel avinstallere drivere uansett?

Balle3201

Bare deaktiver i BIOS, Windows vil starte opp på nytt som vanlig uten noen feilmeldinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...