Toketorp Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Nok et blinkskudd av et gatefotografi, minner litt om en del av bildene til "Pentaxen". Lenke til kommentar
Pande Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Nok et blinkskudd av et gatefotografi, minner litt om en del av bildene til "Pentaxen". Takker:-) Har hentet inspirasjon fra "Pentaxen".....min gamle profil:-) Måtte lage ny profil pga. krøll med e-post adr... Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Nok et blinkskudd av et gatefotografi, minner litt om en del av bildene til "Pentaxen". Takker:-) Har hentet inspirasjon fra "Pentaxen".....min gamle profil:-) Måtte lage ny profil pga. krøll med e-post adr... Har nok hatt mistanke om det en stund, velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Nok et blinkskudd av et gatefotografi, minner litt om en del av bildene til "Pentaxen". Takker:-) Har hentet inspirasjon fra "Pentaxen".....min gamle profil:-) Måtte lage ny profil pga. krøll med e-post adr... Har nok hatt mistanke om det en stund, velkommen tilbake! Busted...again:-) Takker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Strålende gatefoto med rødt som tema . Her kunne jo du også laget en versjon hvor du reduserer /fjerner alle fargene untatt rød . For øvrig skal en være lang i beina for å kunne ha nytte av stolene . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Er nok litt betenkt over at fargen på de røde stolene er eksakt lik fargen på hennes egen drakt. Slik bør det som kjent helst ikke være. Godt sett av fotografen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Takker for kommentarer på min uhøytidelige fotolek:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg