Hidden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Sjekk denne (positive) omtalen av oppfølgeren, om dere ikke allerede har lest den: http://www.gamespot.com/ps2/rpg/finalfantasyx2/review.html Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Den var da ikke så positiv. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Alt som ikke er ren slakt, er positivt Personlig synes jeg det var en bra omtale, uten å ha spilt det da. Om det hadde vært bare skryt hele veien, ville jeg øyeblikkelig blitt svært mistenksom. Fanbois som skriver reviews er noe av det verste jeg vet i så måte, for de finner aldri noe galt i sine favorittspill. At its best, FFX-2 is every bit as poignant, endearing, and engrossing as its forebears, and it's this similarity to stronger games in the series that ultimately makes X-2's minor flaws forgivable. Endret 29. november 2003 av Hidden Lenke til kommentar
Graav Waraxe Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har fått inntrykk av at FFX-2 er en slags Final Fantasy versjon av DOA: Extreme Volleyball. Håper virkelig at det er så feil som det kan bli men videoer fra spillet og omtaler fra USA har ikke akkurat overbevist meg om det motsatte. Jeg kommer vel til å kjøpe det og spille igjennom det uansett men ... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tja, vil heller si at Final Fantasy X-2 er ment for 14 år gamle japanske jenter. Sier det med tanke på introen og at Yuna har blitt en slags Lara Croft. Dere skjønner hvorfor ca. 10 minutter inn i spillet. En annen ting som er litt merkelig er at de har fjernet preluden som så og si alltid har vært med i et Final Fantasy-spill. Nå skal det sies at låten som erstatter den gjør en verdig jobb, så akkurat på det punktet har jeg ingenting å si. Selve kampsystemet er raskere enn forgjengeren, som det kom frem i review'en. Kanskje litt for raskt noen ganger... Ellers så var det litt artig å vite hva som skjedde med Wakka, Lulu og resten av gjengen. Lenke til kommentar
Bell Kjekkelund Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har FFx-2 og må si det ikke er for 14 år gamle japanske jenter. Spillet er drit fett det. Liker man FFX , men følte seg litt snytt for et god slutt etter man runna det er virkelig dette et spill å satse på. Jeg har runna FFX-" også jeg har riktignok ikke fått perfect ending, men good og normal ending. Det er 3 slutter. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har FFx-2 og må si det ikke er for 14 år gamle japanske jenter. Nå skrev jeg at jeg fikk inntrykk av det når jeg så introen, jeg skrev IKKE at hele spillet er for den aldersgruppen. Det er en forskjell. Men ja, spillet er morsomt det, men man merker at det ikke er det originale FF-teamet som har laget det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå