Gå til innhold

Streetperformere som drar ut tiden.

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Det er en gjenganger hos de fleste i sentrum og det kan sikkert hende at det er et smart "move" i forhold til inntjeningen. Men 99% av showet er at han sier han skal gjøre et triks og 1% av tiden går til selve trikset.? Utroligt irriterende.

Er det bare jeg som synes det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kalles å "selge" showet, det bygger suspens og dramatikk.

Houdini var stor på dette. Folk kunne sitte i over en halvtime å se på at han forsøkte å bryte seg ut av noe.

Uviss om han var død eller ikke.

Ja, noen går videre om de haler ut tiden men alle går jo når trikset er gjort. Så da er det flere grunner til å drøye.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror de vet hva de gjør, og at hvis det hadde vært mer innbringende å gjenta trikset hele tiden, hadde de gjort det. Gode gateartister fyller da også ventetiden med vitsing, publikumsfrieri og ablegøyer.

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror de vet hva de gjør, og at hvis det hadde vært mer innbringende å gjenta trikset hele tiden, hadde de gjort det. Gode gateartister fyller da også ventetiden med vitsing, publikumsfrieri og ablegøyer.

Det tror jeg også, jeg synes ikke det er særlig spennende med "uthaling", men jeg tipper de som har gjort dette en stund har erfart at de som betaler liker den type show.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det funker ikke helt for meg :) selvsag må en lage et show rundt det, men det fins da grenser.

Jeg får samme avvsmak som når en er nr 2 i køen men det viser seg at han som kom akkuratt forran deg trenger hjelp til absolutt alt og ingen ting og ender opp med å bruke selgeren i de neste 40minuttene. Når det endelig blir ens egen tur viser det seg at de er utsolgt for det du så etter fordi de solgte den siste til han kunden før deg.

Mulig jeg er utålmodig, men det treffer så absolutt en nerve :) og jeg har selv drevet med endel forskjellig artisterikunster ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...