Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Er denne plata å oppdrive lenger? Finnes den på noe streaming tjenester f.eks? Har sjekket iTunes og Spotify, men de hadde den ikke. Jeg har den på vinyl, men har ikke platespiller akkurat nå. Skulle gjerne hatt den i mp3 eller lignende. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Wimp/Tidal har noen 'best of'-album fra The Kids - har ikke alle sangene fra Sønner..., men noen av dem kan en ihvertfall få der. Der har de faktisk også en svensk versjon av førstealbumet, med sanger som 'svenska tjejer', men ikke den norske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Takk for svar. Jeg har disse samlingene, men det er en del låter som ikke er på annet enn orginalskiva. Andre som har forslag? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Stikke til noen som har platespiller og få digitalisert den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Alltids en mulighet selvfølgelig. Men kjenner jeg noen som har platespiller tro? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Om det er 'Sønner av norske jenter' du mener så er jeg ganske sikker på at jeg har den som mp3. Men den ligger i så fall på et NAS som er pakket ned i flyttelasset som jeg ikke får pakket opp før i slutten av august. Om det ikke har løst seg innen den tid kan du sende meg en PM, så skal jeg se på det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Han mener ikke den. Det er en samleplate fra 1996. Sønner av Norge fra 1981 kom etter Norske Jenter, som hadde forelska i lærern som megahit. SAN ble ikke noe stor suksess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Rktig som Bytex sier, men takk for tilbudet. Endret 18. juli 2016 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå