indahla Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Jeg har en mobil med Windows og sliter derfor med å finne en god løsning for et enkelt anlegg med støtte for Spotify. De fleste løsninger er bygget opp slik at de styres fra en mobil. Er det noen som kjenner til en løsning som kan styres direkte fra anlegget eller en medfølgende fjernkontroll? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hvorfor ikke finne et anlegg med feks Spotify connect? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Må ikke anlegg med Spotify Connect styres fra en mobil/PC/nettbrett? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Må ikke anlegg med Spotify Connect styres fra en mobil/PC/nettbrett? Spotify connect styres fra en "master" ja. Om du vil benytte mobilen kan du ta lyden rett fra den til et par aktive høyttalere. Gir ikke optimal lyd da dac i mobiler er så som så. Men lyd blir det. Ellers må du innom en form for streamer/forsterker som kan ta imot og levere videre. Ikke helt klart hva du vil ha, men det er mange muligheter. Bluesound, Sonos, Heos og flere kan fungere helt fint alene, kommer med og uten forsterkning, har gjerne fjernkontroll osv. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Jeg må finne en løsning der jeg IKKE trenger mobilen. Kravet er å kunne bruke Spotify direkte på anlegget, eventuelt styres via en medfølgende fjernkontroll. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Tror ikke de du listet opp fungerer direkte mot Spotify.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå