Ingridad Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Hei! Jeg skal søke på folkehøyskole, men mange har allerede fullt. De som virker mest interessant er bakketun folkehøyskole, Borgund og Hallingdal. Jeg er ikke kristen, men alle skolene som har ledige plasser og virker interessante er kristne! Jeg bare lurer på om noen har erfaringer med kristne folkehøyskoler eller noen av de folkehøyskolene jeg nevnte? Borgund folkehøyskole er en skolen som ser mest interessant ut med tanke på at den er ganske stor med gode linjer og valgfag. Men når jeg googler skolen virker det som om det er ganske strengt? Endret 18. juli 2016 av Ingridad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Jeg gikk på en kristen FHS. Følgelig var det strenge regler, men det gikk greit å rette seg inn etter. Uansett mange helger og ferier en kunne slå seg løs i: En liten høstferie, juleferie, mulig det til og med var påskeferie. Også slutter året ganske tidlig, mitt år på fhs sluttet i mai måned. Når jeg tenker meg om, så må det være sabla greit å være ansatt på folkehøgskole. Hm...Det var egentlig veldig greit å gå på folkehøgskole, det gav meg et solid refleksjonsgrunnlag for videre utdanning og yrkesvalg. Håper du ikke blir skremt av tro og strenge regler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå