BadFurDay Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hei. Jeg byttet for en måned siden ut ssd i laptopen min. Installerte Windows 10 Education versjonen, og opprettet samtidig en partisjon hvor jeg installerte Ubuntu (dersom denne informasjonen skulle være relevant). Jeg bruker vanligvis Windows, og har etter nyinstallasjonen hatt problemer med søvnmodusen. Jeg lukker igjen skjermen, og noen ganger når jeg åpner maskinen igjen vil ikke den skru seg på igjen. De forskjellige LED-indikatorene lyser, men det er ingen reaksjon, skjermen forblir svart. Må tvinge den av for så å starte den på nytt om jeg skal bruke pcen. PCen er en Asus UX32L, og jeg har lagt merke til at den ene LED-indikatoren (power-lampen, se vedlagt bilde) skrur seg av når jeg lukker igjen skjermen de gangene maskinen fungerer når jeg åpner den igjen. De gangene det ikke går an å vekke opp pcen så lyser denne indikatoren konstant etter at pcen er lukket igjen. Har prøvd google og de tipsene som vanligvis dukker opp når man googler "win 10 sleep problem". Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Songasa Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hei, Jeg fant dette; https://www.youtube.com/watch?v=G8DCwo-8G-w Håper det kan være til hjelp Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg har samme problem og har en Asus selv. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Hei, Jeg fant dette; https://www.youtube.com/watch?v=G8DCwo-8G-w Håper det kan være til hjelp Takk for svar, har funnet denne selv men det fikset desverre ingenting. Endte opp med å installere Windows 10 på nytt, og fjerne Ubuntu dualboot. Så langt er det ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå