IcedInsanity Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Fått beskjed fra arbeidsgiver at eg" må gjøre skattekortet tilgjengelig for X kommune for nedlasting". Dette er vel tigjengelig for de som måtte ønske å hente det vel? Er ikke noe eg må "åpne"? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Mitt skattekort er i alle fall tilgjengelig både for arbeidsgiver og kommune uten at jeg noen gang har åpnet eller på noen annen måte administrert noe som helst. Ikke vet jeg hvordan eller hva jeg evt. skulle åpne heller. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Det er tilgjengelig sålenge Skatteetaten har laget et skattekort til deg..Har du fått melding om at skattekort er laget til deg for 2016 ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) I min innboks på Altinn så står det dette i en "mail"" Informasjon om skattekortet 2016 Har du fleire arbeidsgivarar/pensjonsutbetalarar, må du avklare kva for ein som skal nytte tabelltrekket.Arbeidsgivarane/pensjonsutbetalarane dine hentar skattekortet ditt elektronisk, utan at du må gjere noko. Fakta om skattetrekket dittTrekktabellen skal berre nyttast av hovudarbeidsgivaren/hovudpensjonsutbetalaren din.Prosentsatsen kan nyttast av fleire arbeidsgivarar/pensjonsutbetalarar samtidig.Ved ny jobb i løpet av året, vil den nye arbeidsgivaren hente skattekortet ditt elektronisk.Ved uttak av pensjon i løpet av året, vil den nye pensjonsutbetalaren hente skattekortet ditt elektronisk. Ved endring får arbeidsgivar/pensjonsutbetalar det nye skattekortet ditt. Du får tilsendt ny skattetrekksmelding." Endret 17. juli 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hvis du ikke har hatt skattekort tidligere i år må du bestille. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Satser på eg har ordnet det nå. Endret 20. juli 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå