_jorgen_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Heisann! Min far har gitt meg en ramme på 3-4.000 kr til å kjøpe inn brannmurer som er kapabel til å opprette en VPN-tunell mellom kontoret hans og hjemme. På kontoret kjører han bedriftsabbonement, mens han har privatabbonement hjemme. Har sett på denne på Komplett.no, men den er ikke på lager før langt ute i desember.. Hadde den i tilfelle vært funksjonell? Er det noen som har noen andre produkter å anbefale? Mvh Jørgen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det noen som har noen andre produkter å anbefale? Mvh Jørgen Draytek har rimelig routere med slik funksjonalitet Draytek Vigor 2200E er rimelig, dog så er den nok litt dyrer enn den du nevner men jeg vil tro du får en slik på dagen. www.bgc.no vil gi info om nærmeste forhandler. Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Så vidt jeg vet er ipsec vpn protokollen avhengig av fast ip adresse i begge ender, noe du ikke har med privat adsl. Sonicwall sine løsninger har funksjonalitet som omgår dette, og er enkle å sette opp. - Ole Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå