AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 https://tv.nrk.no/serie/one-night-stand/MYNT19000416/sesong-1/episode-4 Anonymous poster hash: b8538...a71 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 https://tv.nrk.no/serie/one-night-stand/MYNT19000416/sesong-1/episode-4 Anonymous poster hash: b8538...a71 Haha, vet du. Den episoden er mye av grunnen til at jeg dro. Anonymous poster hash: c2750...c3e 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Du minner meg litt om en jeg hadde ONS med. Han ville absolutt holde meg i hånda da han insisterte på å følge meg til toget. Null kjemi. Etterpå ville han gjerne treffes igjen og bla bla bla. Prøvde å bare fase hele fyren ut. Anonymous poster hash: af8e9...7a8 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Du minner meg litt om en jeg hadde ONS med. Han ville absolutt holde meg i hånda da han insisterte på å følge meg til toget. Null kjemi. Etterpå ville han gjerne treffes igjen og bla bla bla. Prøvde å bare fase hele fyren ut. Anonymous poster hash: af8e9...7a8 Hvis du ikke kan være litt klar og tydelig, så må du jo ta din del av skylden for at det ble slik. 2 Lenke til kommentar
Fnugle Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg er ganske uenig i at du har sagt direkte til henne at du faktisk er interessert i å henne, utenom sex. "Du er søt blabla" er ikke veldig lett å bli klok på. Selv kunne jeg ha tolket det som nok et kompliment for å få meg i seng. Altså, med tanke på hvilken signal du har sendt ut før ang. hva du ser henne på, så trenger hun det faktisk i klartekst og ikke sånne vage komplimenter som "du er søt".Spørr direkte, om du kan få ta henne med på en skikkelig date. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg er ganske uenig i at du har sagt direkte til henne at du faktisk er interessert i å henne, utenom sex. "Du er søt blabla" er ikke veldig lett å bli klok på. Selv kunne jeg ha tolket det som nok et kompliment for å få meg i seng. Altså, med tanke på hvilken signal du har sendt ut før ang. hva du ser henne på, så trenger hun det faktisk i klartekst og ikke sånne vage komplimenter som "du er søt". Spørr direkte, om du kan få ta henne med på en skikkelig date. Søt blabla er ikke lett å bli klok på? Få henne til sengs? Hun hadde sikkert ikke sex med han fordi han fikk henne til sengs, hun fikk han til sengs fordi hun også ville ha han til sengs. Ellers hadde hun vel ikke snakket med han på tinder, truffet han ute på byen og tatt han med seg hjem etterpå. Han har gjort sitt etter denne ONS`en for å få relasjonen videre. Han skrev ikke "du er søt blabla" han skrev "som du sikkert skjønner synes jeg du var ganske søt, vil du treffes og finne på noe til uka?" Anonymous poster hash: b8538...a71 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg er ganske uenig i at du har sagt direkte til henne at du faktisk er interessert i å henne, utenom sex. "Du er søt blabla" er ikke veldig lett å bli klok på. Selv kunne jeg ha tolket det som nok et kompliment for å få meg i seng. Altså, med tanke på hvilken signal du har sendt ut før ang. hva du ser henne på, så trenger hun det faktisk i klartekst og ikke sånne vage komplimenter som "du er søt". Spørr direkte, om du kan få ta henne med på en skikkelig date. Søt blabla er ikke lett å bli klok på? Få henne til sengs? Hun hadde sikkert ikke sex med han fordi han fikk henne til sengs, hun fikk han til sengs fordi hun også ville ha han til sengs. Ellers hadde hun vel ikke snakket med han på tinder, truffet han ute på byen og tatt han med seg hjem etterpå. Han har gjort sitt etter denne ONS`en for å få relasjonen videre. Han skrev ikke "du er søt blabla" han skrev "som du sikkert skjønner synes jeg du var ganske søt, vil du treffes og finne på noe til uka?" Anonymous poster hash: b8538...a71 Yeap, enig. Men jeg fucket det opp, sånn er det. Skulle bare blitt igjen og ikke oppført meg helt merkelig når hun var så hyggelig. Men takler ikke sånne kleine situasjoner med masse venninner etter ons, vært borti det før og. Burde også nevnt det i melding nr 1 til henne at sorry for at jeg dro litt brått, men at jeg var bare veldig klein dagen derpå. Nå dro jeg den enda lenger etter hun skrev " Så hyggelig" på siste meldingen der jeg fortalte jeg syntes hun var søt og ville møtes. Ba hun bare svare ja eller nei på om hun hadde lyst til å møtes senere eller ikke. Det burde jeg nok ha droppet, og heller latt den "Så hyggelig" være siste meldingen og lagt ballen litt til henne så hun eventuelt kunne tatt opp kontakten senere. Følte jeg presset henne litt nå, men jeg ville bare ha saken ut av verden. Den meldingen har jeg ikke fått svar på, så tolker det som et "nei", og det er helt OK. Nullstilte Tinder profilen i dag og kommer meg videre. Da anser jeg denne jenta som tapt, men kan oppdatere tråden senere om det endrer seg om noen uker/måneder.. Men det er tvilsomt. Takk anyway for tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: c2750...c3e 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå