G27 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Du klamrer deg fast, du! Vi har alle vært der. Du kan fint hive ballen over til hun. Bare ikke forvent at hun griper den. Gå videre. Sender hun en melding etter ferien er det bare å kjøre på med et nytt møte. Men ikke gå og vent! Endret 18. juli 2016 av G27 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Fulgte opp meldingen med: Ah, skjønner. "Og at jeg synes hun var veldig søt som du kanskje skjønner, hehe". Haha. Bra needy. Men da har jeg i hvert fall vært helt ærlig. Spurte også om hun skulle på noe gøy ferie. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Er sammen med en nydelig jente, som jeg virkelig liker. Vi flytter sammen nå, vi tror begge at vi er hverandres ene, osv. Klissklass og masse kjærlighet. Hele greia holdt på å gå opp i røyk fordi ingen av oss ville innrømme for den andre at vi likte hverandre. Begge spilte care-rollen, og ingen ville gå all in ved å vise at man var interessert. Hadde vært jævla synd da, om noe så fint glapp pga noen fucka spilleregler. Alt som skulle til var at en av oss tok det første steget og viste tydelig interesse, siden har det vare gått en vei. Sier ikke at det er sånn i dette tilfellet, men den "jeg er ikke så interessert"-dansen tror jeg har ødelagt for mange potensielt fine opplevelser. God gammeldags ærlig interesse er det beste. Så slipper man også å gå rundt å fake. Blærk, for noe piss. Hadde du klart å være litt tydeligere på intensjonene dine, hadde ett av to skjedd: - avvist; gå videre. - det hadde gått veien. Folk som tør å stå for noe og ta en sjanse er uansett noe som de fleste synes er ganske sexy. Det hadde neppe skada sjansene done å være litt mer rett på sak. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Fikk svar på melding jeg sendte nå.Om vi skulle finne på noe denne uken, at jeg synes det hadde vært hyggelig. Fikk svar at hun drar på ferie på torsdag og var opptatt med jobb frem til det...med en " :(" smilie. Tydelig at hun ikke er gira da føler jeg, og forsåvidt en fin melding å skrive til meg for at jeg kanskje skal ta hintet.. Er ingen som er så opptatt med jobb at hun ikke har tid til å møte noen hun liker frem til de reiser på ferie liksom. Dog har jeg ikke lyst til å bare droppe videre kontakt selv om jeg ville gjort det med 99% av alle andre jenter. Ser for meg tre svar alternativer. 1: Sier det var synd, og spør videre hvor hun skal reise og satser på videre dialog derifra 2: Sier det var synd, og sier hun innrømmer at jeg synes hun var veldig søt selv om det er åpenbart, og i tillegg beklager at jeg dro så brått forrige gang vi var sammen. 3: Sier det var synd, og ønsker henne god tur. Du får si fra om du har lyst til å finne på noe når du kommer hjem. - Legger da ballen hos henne ettersom jeg nå har spurt henne 2/3 ganger om å møtes. Anonymous poster hash: c2750...c3e Faen, mann. Hvem er kommunikasjonsrådgiverne dine? Kan du linke de til meg eller noe? 1. Du er interessert i henne selvom hun avviser deg. Grunnen til det er nok fordi du vet at hun ikke har noen særlig grunn til å like deg lenger fordi du har vist så mye rot av deg selv. Første regel er å være realistisk. Hvorfor skal hun like deg? Det er mange menn som feiger ut her og tenker "jaja, hadde hun vært interessert så tar hun vel kontakt igjen". Mitt spørsmål er da: Hvorfor skal hun være interessert? Gi meg tre grunner til at hun bør kontakte akkurat deg! Sånn som jeg allerede har sett deg i denne tråden, tørr jeg å vedde 1000kr på at samtalen på Tinder allerede var guffen. Litt sånn small talk her og der, litt care her og der, litt desperat etter å se om hun svarte videre, steder hvor du er morsom osv. Greia er at du antagelig har fokusert så mye på dette at du ikke har vist noe fint av deg selv. Du har ikke vist frem dine gode egenskaper. Du har vist interesse, that`s it. Vil du ha interesse tilbake, må du skape og vise noe å ha interesse for! Vet ikke hvorfor du tror at det å være careless skaper interesse, tror hun hadde blitt mer interessert i deg om du hadde noen egenskaper og interesser å henvise til og gode samtaler rundt det. Jeg foreslår at du skriver en ordentlig sms til henne med litt mer positiv vri. "Litt hektisk før ferien? Da blir jo kommende ferie dobbelt så herlig, kos deg, slapp av og god sommer! Slå på tråden igjen når du er tilbake, så kan vi dra på piknik eller noe? Snakkes!" 1. Du viser at du har forståelsesfulle evner (hektiske dager før ferien = helt normalt) 2. Du er laid back men åpner døren for at hun skal ta kontakt igjen (slå på tråden når du er tilbake) 3. Du lot deg ikke skremme og nærmest forventer at hun vil ta kontakt igjen (snakkes) 4. At du er hyggelig og høflig (Ha en god ferie og god sommer) Anonymous poster hash: e7bfa...310 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Tydelig at hun ikke er gira da føler jeg, og forsåvidt en fin melding å skrive til meg for at jeg kanskje skal ta hintet.. Er ingen som er så opptatt med jobb at hun ikke har tid til å møte noen hun liker frem til de reiser på ferie liksom. Anonymous poster hash: c2750...c3e Ja, det er tydelig at hun ikke er gira. Ang. det med å være opptatt. Hun har sikkert mye å gjøre rett før ferien og hun prioriterer nok de menneskene hun har interesse for (venner/familie/kanskje en date-hvem vet). Du har klart å fange interessen hennes, men ikke beholde den. Du har gått rett i sjekke-fella og her ser du hvilken stemning "careless" medfører. Anonymous poster hash: e7bfa...310 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Man skal jo vise interesse? Men det er forskjell på å vise interesse og det å legge ut om hvor godt man liker en person på helt feil tidspunkt. Har han vært careless? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Fikk svar på melding jeg sendte nå.Om vi skulle finne på noe denne uken, at jeg synes det hadde vært hyggelig. Fikk svar at hun drar på ferie på torsdag og var opptatt med jobb frem til det...med en " :(" smilie. Tydelig at hun ikke er gira da føler jeg, og forsåvidt en fin melding å skrive til meg for at jeg kanskje skal ta hintet.. Er ingen som er så opptatt med jobb at hun ikke har tid til å møte noen hun liker frem til de reiser på ferie liksom. Dog har jeg ikke lyst til å bare droppe videre kontakt selv om jeg ville gjort det med 99% av alle andre jenter. Ser for meg tre svar alternativer. 1: Sier det var synd, og spør videre hvor hun skal reise og satser på videre dialog derifra 2: Sier det var synd, og sier hun innrømmer at jeg synes hun var veldig søt selv om det er åpenbart, og i tillegg beklager at jeg dro så brått forrige gang vi var sammen. 3: Sier det var synd, og ønsker henne god tur. Du får si fra om du har lyst til å finne på noe når du kommer hjem. - Legger da ballen hos henne ettersom jeg nå har spurt henne 2/3 ganger om å møtes. Anonymous poster hash: c2750...c3e Faen, mann. Hvem er kommunikasjonsrådgiverne dine? Kan du linke de til meg eller noe? 1. Du er interessert i henne selvom hun avviser deg. Grunnen til det er nok fordi du vet at hun ikke har noen særlig grunn til å like deg lenger fordi du har vist så mye rot av deg selv. Første regel er å være realistisk. Hvorfor skal hun like deg? Det er mange menn som feiger ut her og tenker "jaja, hadde hun vært interessert så tar hun vel kontakt igjen". Mitt spørsmål er da: Hvorfor skal hun være interessert? Gi meg tre grunner til at hun bør kontakte akkurat deg! Sånn som jeg allerede har sett deg i denne tråden, tørr jeg å vedde 1000kr på at samtalen på Tinder allerede var guffen. Litt sånn small talk her og der, litt care her og der, litt desperat etter å se om hun svarte videre, steder hvor du er morsom osv. Greia er at du antagelig har fokusert så mye på dette at du ikke har vist noe fint av deg selv. Du har ikke vist frem dine gode egenskaper. Du har vist interesse, that`s it. Vil du ha interesse tilbake, må du skape og vise noe å ha interesse for! Vet ikke hvorfor du tror at det å være careless skaper interesse, tror hun hadde blitt mer interessert i deg om du hadde noen egenskaper og interesser å henvise til og gode samtaler rundt det. Jeg foreslår at du skriver en ordentlig sms til henne med litt mer positiv vri. "Litt hektisk før ferien? Da blir jo kommende ferie dobbelt så herlig, kos deg, slapp av og god sommer! Slå på tråden igjen når du er tilbake, så kan vi dra på piknik eller noe? Snakkes!" 1. Du viser at du har forståelsesfulle evner (hektiske dager før ferien = helt normalt) 2. Du er laid back men åpner døren for at hun skal ta kontakt igjen (slå på tråden når du er tilbake) 3. Du lot deg ikke skremme og nærmest forventer at hun vil ta kontakt igjen (snakkes) 4. At du er hyggelig og høflig (Ha en god ferie og god sommer) Anonymous poster hash: e7bfa...310 Du har helt rett angående samtalen på Tinder, den har hele tiden vært guffen. Men jeg viste heller ikke særlig mye interesse tilbake, ut ifra bildene og samtalene vi hadde var hun ikke kjærestemateriale, derfor gikk den meste av snakket om utesteder og når vi hadde vært ute. Hadde jeg vært gira ville jeg gitt mye mer og invitert henne på date. At vi hooka nå var kun fordi hun sendte meg en melding 23:00, ellers ville jeg nok ikke tatt kontakt med henne igjen. Jeg likte forslaget ditt til SMS, den med snakkes var også fin. ( Forventer at hun tar kontakt) Men har allerede sendt henne meldingen jeg nevnte tidligere. Du har et veldig godt poeng med innlegget ditt. Hvorfor skal hun like meg? Det er her jeg failet. Jeg håper at ved å svare litt care på melding nr 2 ville hun jobbe for å holde min interesse igjen, men det hadde hun ingen grunn til etter hvordan jeg var på vårt første måte. Jeg burde heller kjørt på å vist interesse og jobbet for å få til en date slik at jeg fikk gjort om det relativt dårlige inntrykket jeg ga. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Fikk svar på meldingen nå der jeg skrev: Synes du er veldig søt som du kanskje skjønner, hehe" Og hvor hun skulle på ferie. Fikk svar: Så hyggelig Og deretter kort at hun skulle til jentetur i marbella og at det blir veldig digg. For å si det sånn hadde jeg aldri giddet å svart noe flere meldinger til jente som svarte Så hyggelig på det der uten å skrive det samme tilbake eller noe lignende tilbake. Samtidig er det også noe jeg selv kunne ha funnet på å skrevet til en jente jeg følte var veldig interessert i meg. Kan uansett bare fortsett å vise interesse tenker jeg. Forslag til hva jeg kan skrive? Kjøre på med å spørre etter Snapchat? Hehe. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg FATTER ikke problemet. Hvis du genuint er interessert i en person så er det vanvittig enkelt. Du et ærlig og direkte, du forteller henne hva du føler, hva du vil og hva du håper. Du driver ikke med renkespill, du prøver ikke å være en annen person, late som du har noe du ikke har eller lyver om det ene og det andre. Vis hvem DU er og si at du vil være med henne. Enten sier hun nei fordi hun ikke er interessert og da slapp du iallefall å fake en annen personlighet for å lure henne til å være sammen med deg eller så sier hun ja. Med så mange avslag vi må igjennom før å finne en virkelig passende partner, hvem har til til å fake en "passende" personlighet for å havne i et "fake" forhold med en person vi egentlig ikke vil være sammen med. hel enig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg FATTER ikke problemet. Hvis du genuint er interessert i en person så er det vanvittig enkelt. Du et ærlig og direkte, du forteller henne hva du føler, hva du vil og hva du håper. Du driver ikke med renkespill, du prøver ikke å være en annen person, late som du har noe du ikke har eller lyver om det ene og det andre. Vis hvem DU er og si at du vil være med henne. Enten sier hun nei fordi hun ikke er interessert og da slapp du iallefall å fake en annen personlighet for å lure henne til å være sammen med deg eller så sier hun ja. Med så mange avslag vi må igjennom før å finne en virkelig passende partner, hvem har til til å fake en "passende" personlighet for å havne i et "fake" forhold med en person vi egentlig ikke vil være sammen med. hel enig Det har jeg som sagt skrevet til henne nå. Både at jeg synes hun var veldig søt og at jeg synes det hadde vært hyggelig å blitt bedre kjent. Tilbakemeldingen hennes var at det synes hun var hyggelig. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Å være "care" Betyr det å være interessert men å skjule interessen? Å leke "hard to get"? Føler meg gammel når det et tydelig at jeg ikke kan slangen lenger:p Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Å være "care" Betyr det å være interessert men å skjule interessen? Å leke "hard to get"? Føler meg gammel når det et tydelig at jeg ikke kan slangen lenger:p Kommer litt an på. Har ikke vært spesielt "care", eneste jeg gjorde var å ikke følge opp melding nr 2 som jeg sendte henne. Jeg hadde lyst til å spørre henne om en masse i utgangspunktet, er en veldig nysgjerrig person. F.eks hvem hun var med, om hun fikk kjøpt seg noe fint eller den slags. Men ettersom jeg også var på ferie ( og det viste hun), følte jeg det ble feil at jeg skulle drive å stille alle spørsmålene når jeg startet samtalen. Hun spurte meg ikke om noe som helst, noe jeg synes ville vært naturlig. Så da var jeg litt "care" tilbake å måtte speile meldingene hun sendte tilbake igjen. Følte jeg da. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Å herrre fuckings jesus.Gro lit baller og bli direkte FFS! Skriv at du liker kjerringa og at du vil finne på noe med henne når hun er tilbake fra ferie. Jiiiiizez! Slutt å gå så føkkings lange turer rundt en grøt som har blitt kald for lenge siden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Å herrre fuckings jesus.Gro lit baller og bli direkte FFS! Skriv at du liker kjerringa og at du vil finne på noe med henne når hun er tilbake fra ferie. Jiiiiizez! Slutt å gå så føkkings lange turer rundt en grøt som har blitt kald for lenge siden. Gjorde jo det.. Sendte melding tre dagere senere etter første møtet om vi skulle finne på noe. Jeg kom hjem fra ferie på fredag sendte henne melding samme kveld om hun var ute. Den fikk jeg ikke svar på, så sendte ny melding søndag ( i går ). Så har jo forsøkt. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Jente her, og kan signere under at hun nok dessverre ikke er intressert.. "Så hyggelig Skal på jentetur" og uten oppfølgingsspørsmål indikerer laber interesse.. beklager. Slutt og tenk mer på dette - finn deg noen andre, eller bruk sommeren til å flørte litt rundt Anonymous poster hash: 9eb56...0f6 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Ikke fått så mye suksess på Tinder regner jeg med? Du virker en smule, eller veldig, desperat etter denne ene jenta som ikke viser interesse. Hvordan kan du være så betatt av en jente som ikke er kjærestematerialet i dine øyne en gang? Få tatt noen nye bilder til Tinder profilen din og møt flere andre jenter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Fikk svar på meldingen nå der jeg skrev: Synes du er veldig søt som du kanskje skjønner, hehe" Og hvor hun skulle på ferie. Fikk svar: Så hyggelig Og deretter kort at hun skulle til jentetur i marbella og at det blir veldig digg. For å si det sånn hadde jeg aldri giddet å svart noe flere meldinger til jente som svarte Så hyggelig på det der uten å skrive det samme tilbake eller noe lignende tilbake. Samtidig er det også noe jeg selv kunne ha funnet på å skrevet til en jente jeg følte var veldig interessert i meg. Kan uansett bare fortsett å vise interesse tenker jeg. Forslag til hva jeg kan skrive? Kjøre på med å spørre etter Snapchat? Hehe. Anonymous poster hash: c2750...c3e Nå ble jeg litt skeptisk på hele jenta i seg selv. Spesielt når du ikke så på henne som kjæresteemne fra før. Er det pga henne eller deg selv? A. At du ikke forventet å falle for noen, eller B. Falle for henne pga noe rart med henne? Hva er grunnen til interessen du har for denne jenta? Hun høres ikke veldig digg ut egentlig, snakker fra inntrykket i tråden. Anonymous poster hash: e7bfa...310 Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) . Endret 22. september 2016 av Lithe 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Ikke fått så mye suksess på Tinder regner jeg med? Du virker en smule, eller veldig, desperat etter denne ene jenta som ikke viser interesse. Hvordan kan du være så betatt av en jente som ikke er kjærestematerialet i dine øyne en gang? Få tatt noen nye bilder til Tinder profilen din og møt flere andre jenter. Hun var kjærestemateriale etter jeg møtte henne, det var jo derfor ting endret seg. Har ikke så dårlig suksess på Tinder, vært der i 3 mnd og har rundt 605 match med folk jeg synes er greie ut. Møtt endel og hooket litt. Men det har ikke gitt meg noe særlig. Akkurat henne har var det noe spesielt med og derfor svært irriterende at hun ikke liker meg tilbake. Jenter møter jeg mange av, men ikke møtt så mange jeg har falt for. Det skal litt til. Men hun var bare veldig naturlig, samme interesser og når vi lå inntil hverandre så føltes det bare veldig spesielt. Nå ble jeg litt skeptisk på hele jenta i seg selv. Spesielt når du ikke så på henne som kjæresteemne fra før. Er det pga henne eller deg selv? A. At du ikke forventet å falle for noen, eller B. Falle for henne pga noe rart med henne? Hva er grunnen til interessen du har for denne jenta? Hun høres ikke veldig digg ut egentlig, snakker fra inntrykket i tråden. Nei, forventet ikke at jeg skulle det i det hele tatt. Og det var først når jeg hadde kommet hjem at det gikk opp for meg. Hun virker bare annerledes, det liker jeg. Nå vet hun uansett hva jeg føler, så det er i hvert fall bra. Takk for alle tips i tråden. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Har lest alle postene. Av en eller annen grunn vil du ha interessen hennes og få henne med deg på en date, men tror det ser ganske dårlig ut og noe sier meg at det kanskje er det beste i det lange løp, til syvende og sist. Dere har snakket tamt uten kjemi og flyt i flere måneder på Tinder, hvor du ikke så på henne som kjærestemateriale og samtalene gikk mest ut på hvilket utesteder dere henger på. For to uker siden traff dere hverandre ute på byen og hadde en one night stand etterfulgt av en klein morgen med videre dårlig kjemi og du følte for å hoppe fort inn i en taxi hjem. Mister litt tråden når interessen for henne plutselig øker til max, men det skjer og du sender melding fire dager etterpå. Så spør du om hun er ute på byen på fredag. Så spør du om dere skal møtes til uka. Hun har sendt tomme svar tilbake. Tror ikke hun er interessert, men det som er mest vanlig er vel å si ifra om det når man får forespørsel om date eller møte. På fredag kunne hun svart nei og hun kunne også svart nei når du spurte om å møtes til uka. Når en person rett ut spør om å finne på noe til uka på den måten du gjorde, er det ikke rocket science å forstå at man får en forespørsel om date. Så om jenta gir deg tomme svar som forvirrer deg videre, er hun nok bare oppmerksomhetssyk og spiller (eller er?) fordummende. Hadde hun vært oppegående hadde hun skjønt matematikken for lenge siden og ikke behandlet det som rocket science og spilt dum. Vær litt våken, ts. Du har spurt henne på date, det vanligste man gjør da er å svare ja eller nei. Det hun gjør er å tiltrekke seg oppmerksomhet som er "uønsket" men ønsket av dårlige grunner. Glem henne. Takk for god tilbakemelding! Helt enig at hun burde være klare i svarene sine. Men kan nok også tenkes at hun gjør det for å ikke såre meg, og at hun satser på at jeg tar hintet. Samtidig som at hun bare stoppet å svare på meldingene mine om hun ville "skåne" meg. Når det gjelder Tinder og flyt av samtaler er det like mye min feil, jeg var heller ikke helt med der fordi jeg ikke så på henne som noe spesielt. Men jeg følte vi hadde veldig god kjemi når vi møttes, det var jo derfor jeg likte henne. Vi snakket hele natten og det var egentlig veldig god s. Det eneste som var kleint var når hun plutselig skulle vekke sine to venniner og ha meg med på frokost og biltur sammen med de to i tillegg. Det var jeg ikke helt klar for, selv om jeg bare burde tatt meg sammen og gjort det. Derfor ble det til at jeg rushet ut ettersom jeg ikke gadd å sitte i stua med de. Sender hender direkte spørsmål om hun er gira på å møtes eller ikke, altså Ja/Nei spørsmål, så glemmer jeg henne om hun ikke er det. Anonymous poster hash: c2750...c3e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå