smøllj Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hallo. Jeg er en aktiv Squad-spiller på 30 år, og kunne godt tenkt meg å spille Squad med andre Nordmenn. Om du spiller LITT Squad, så har jeg snart 400 timer in-game og masse erfaring - har vel litt å lære bort Ta kontakt. Svar her. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Hei spilte en god del PR i 4-5 år og kickstartet squad men har bare 35 min i squad, mye mulig jeg har litt lyst til å spille litt orker ikke squad leading. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Det så jo faktisk ut som et bra spill. Er dessverre helt noob. Men hadde sikkert funka som en medic ;D Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Det er ett knallspill. Aktive spillerbase, bestandig gode servere - og spillet er bare i Alpha. Mye å lære i spillet, mye kommunikasjon med fremmede mennesker. Det er ganske heftig skyting i spillet, og man bør være erfaren i skytespill. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 (endret) Endret 21. juli 2016 av Wastass 1 Lenke til kommentar
Melankii Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Henger meg på denne, er helt fersk sjøl. Men ønsker å spille med oppegående mennesker som skjønner at å løpe mot en .50 i en klynge ikke e så smart ^_• Lenke til kommentar
pew pew Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hvordan er miljøet? Mange norske servere? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hvordan er ståa nå? Lenke til kommentar
Melankii Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Legg til "Gas Chamber" på steam, hvis noen er keen på Squad Lenke til kommentar
phtm Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hei. Jeg er nyfrelst Squad spiller. "Mista" på steam Lenke til kommentar
blinc Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Spiller innimellom. Noen i tråden som fortsatt spiller? Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Kjøpte Squad nå nylig, så er helt noob i dette spillet. Men hvis noen vil spille så send meg en PM, eller legg til EnterTech på Steam Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Kjøpte på tilbudet som var nå og visstnok vært en fullstendig overhaul i spillet nylig, uansett....beste spillet jeg har spilt på LEEEENGE. Arma 3 har jeg gått lei da det er altfor mye mods, kjipe kart og for dårlig spillmotor til å fullstendig nyte det. Men dette var konge, satt 4 timer igår og kjenner jeg gleder meg til å hoppe inn i det igjen. Skytemekanikken er spot on, interessant å sette opp rally points, FOB baser og alle mann kommuniserer via mic til enhver tid. Tror spillet her kommer til å bare ta mer og mer av desto mer folk som vet om spillet. Skuddutveksklingene jeg hadde i spillet her er noe av de mest intense jeg har opplevd i noen spill. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå