Sliz Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Kan noen si meg den ultimate OCen av en p4 2,6/800 med boxed vifta? Hva bør jeg endre på i BIOSen? Spørsmålet går helst til de som har OCet en p4 cpu før. Merk: Den må gå knallstabilt! Sliz Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hei! Kan noen si meg den ultimate OCen av en p4 2,6/800 med boxed vifta? Hva bør jeg endre på i BIOSen? Spørsmålet går helst til de som har OCet en p4 cpu før. Merk: Den må gå knallstabilt! Sliz du må endre på FSB. du må rett og slett bare prøve deg fram.. kan forresten nevne at en venn av meg kjører sin 2.6 på 3.25ghz med boxed kjøler på stock volt. Endret 25. november 2003 av the best one Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Kan noen si meg den ultimate OCen av en p4 2,6/800 med boxed vifta? Hva bør jeg endre på i BIOSen? Spørsmålet går helst til de som har OCet en p4 cpu før. Merk: Den må gå knallstabilt! Sliz Prøv deg fram, for pokker. "den ultimate overklokken" av en 2,6 må vel være FSB 412. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå