Nuttery Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Er det innafor å legge seg nå? Føler jeg bare sitter og piner meg selv. Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg er ikke helt 100% sikker på hvordan de går frem, men vet ihvertfall at hvis du kommer inn fra venteliste i dag skal du få beskjed på Mail. Hvis du ser tydelige endringer på søknaden inne på samordna, men ikke fått noe Mail, er nok det dessverre et tegn på at man ikke har fått noen plass i denne omgang. Jeg tror ihvertfall det er slik lykke til! Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Er det innafor å legge seg nå? Føler jeg bare sitter og piner meg selv. Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Er det innafor å legge seg nå? Føler jeg bare sitter og piner meg selv. Ja, hvis du klarer det så! Du har jo noen dager på å svare. Lenke til kommentar
jente97ja Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 noen som har hørt noe enda? Dette er PINING Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 noen som har hørt noe enda? Dette er PINING Nei, men de sa 29, så de KAN JO IKKE vente til etter 00.00 Lenke til kommentar
jente97ja Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Så om ingenting endrer seg og jeg ikke får mail før 00:00 så har jeg ikke fått plass? Noen som vet noe om det? :s Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Så om ingenting endrer seg og jeg ikke får mail før 00:00 så har jeg ikke fått plass? Noen som vet noe om det? :s Når det først står på hjemmesiden eller facebook at det er over da er det over, men ikke før det. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Så om ingenting endrer seg og jeg ikke får mail før 00:00 så har jeg ikke fått plass? Noen som vet noe om det? :s Når det først står på hjemmesiden eller facebook at det er over da er det over, men ikke før det. Nja, du har da også noen som ikke møter opp, og da er det enkelte lærested som fyller opp de. Så det er vel ikke over før i slutten av august. Lenke til kommentar
Einar96 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Ingenting enda? Fyfaen altså, de er treige Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Tror det er mer enn innafor, kanskje det lureste man gjør akkurat nå.. Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Så om ingenting endrer seg og jeg ikke får mail før 00:00 så har jeg ikke fått plass? Noen som vet noe om det? :s Når det først står på hjemmesiden eller facebook at det er over da er det over, men ikke før det. Nja, du har da også noen som ikke møter opp, og da er det enkelte lærested som fyller opp de. Så det er vel ikke over før i slutten av august. Nå snakker jeg om suppleringsopptaket da fordi det var det hun spurte om. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 I hovedopptaket har de allerede tatt høyde for at noen vil takke nei til tilbudet og at noen vil slutte i løpet av studiet. Derfor er sjansen for å få tilbud liten, siden de overbooker med antall studieplasser. Når dette er sagt, så er det ingen ting som tyder på at SO har gitt nye tilbud. Da de pleier å annonsere når nye tilbud blir gitt ut på facebook og hjemmesiden sin. Lenke til kommentar
Einar96 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Å der har det blitt 30. juli gitt... Endret 29. juli 2016 av Einar96 Lenke til kommentar
jente97ja Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Å der har det blir 30. juli gitt... Ja, skjønner ikke dette??? Noen som har fått svar? Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå ga Samordna akk beskjed at vi ikke får beskjed før senere i dag. FANTASTISK jobba. Nå ble jeg irritert. Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Gjett om de forskjellige saksbehandlerne kommer til å få mange frustrerte telefoner i morgen tidlig? tror jeg kommer til å være en av de. Forresten så har jeg lest på andre forum at det noen ganger har vært slik at det ikke oppdateres før morgenen 30. Juli. La oss håpe på det folkens! Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå ga Samordna akk beskjed at vi ikke får beskjed før senere i dag. FANTASTISK jobba. Nå ble jeg irritert. Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Senere i dag?! Hahah, den dagen er over gitt.. Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Senere i dag?! Hahah, den dagen er over gitt.. Ja det jeg mener. Senere i dag (30 juli) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå