Einar96 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Folk har fortsatt ikke hørt noe? Ikke hørt noe jeg ihvertfall... Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hm.. Begynner nesten å lure på om man skal ta det som at man ikke har kommet inn, men samtidig så tenker jeg at det isåfall ville vært endringer inne på samordna som tilsa at det hele var "over" Lenke til kommentar
Nuttery Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hm.. Begynner nesten å lure på om man skal ta det som at man ikke har kommet inn, men samtidig så tenker jeg at det isåfall ville vært endringer inne på samordna som tilsa at det hele var "over" Tror de legger ut på forsiden også når det er lagt ut Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hm.. Begynner nesten å lure på om man skal ta det som at man ikke har kommet inn, men samtidig så tenker jeg at det isåfall ville vært endringer inne på samordna som tilsa at det hele var "over" De legger altså også ut poenggrensene til alle studiene, både førstegangsvitnemål og ordinært. Det er det jeg venter på. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hm.. Begynner nesten å lure på om man skal ta det som at man ikke har kommet inn, men samtidig så tenker jeg at det isåfall ville vært endringer inne på samordna som tilsa at det hele var "over" De legger altså også ut poenggrensene til alle studiene, både førstegangsvitnemål og ordinært. Det er det jeg venter på. Det ligger ute allerede. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 For suppleringsopptaket også? Av det jeg har lest meg opp så ser det ut som at suppleringsopptaket foregår frem til noen uker etter studiestart. Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hm.. Begynner nesten å lure på om man skal ta det som at man ikke har kommet inn, men samtidig så tenker jeg at det isåfall ville vært endringer inne på samordna som tilsa at det hele var "over" De legger altså også ut poenggrensene til alle studiene, både førstegangsvitnemål og ordinært. Det er det jeg venter på. Det ligger ute allerede. Hvor? Får bare opp for 2015. Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 For suppleringsopptaket også? Av det jeg har lest meg opp så ser det ut som at suppleringsopptaket foregår frem til noen uker etter studiestart. Ja, suppleringsopptaket også. Suppleringsopptaket skjer bare en gang, altså i dag. Resten er etterfylling som utdanningsstedene selv har ansvar for. Lenke til kommentar
Einar96 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hm.. Begynner nesten å lure på om man skal ta det som at man ikke har kommet inn, men samtidig så tenker jeg at det isåfall ville vært endringer inne på samordna som tilsa at det hele var "over" De legger altså også ut poenggrensene til alle studiene, både førstegangsvitnemål og ordinært. Det er det jeg venter på. Det ligger ute allerede. Hvor? Får bare opp for 2015. https://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/16/poenggrenser_2016_2015.html Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hm.. Begynner nesten å lure på om man skal ta det som at man ikke har kommet inn, men samtidig så tenker jeg at det isåfall ville vært endringer inne på samordna som tilsa at det hele var "over" De legger altså også ut poenggrensene til alle studiene, både førstegangsvitnemål og ordinært. Det er det jeg venter på. Det ligger ute allerede. Hvor? Får bare opp for 2015. https://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/16/poenggrenser_2016_2015.html Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå er det jo ikke lenge til midnatt.. Syns dette er så merkelig Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå er det jo ikke lenge til midnatt.. Syns dette er så merkelig De har noen seriøse forsinkelser..Det minste de kunne gjort er å gi litt info om at de er på vei... Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå er det jo ikke lenge til midnatt.. Syns dette er så merkeligDe har noen seriøse forsinkelser..Det minste de kunne gjort er å gi litt info om at de er på vei... Lenke til kommentar
jente97ja Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Sitter og venter jeg og!! Er på 2. venteliste!! DØR AV VENTINGEN Lenke til kommentar
theagj Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Noen som vet når folk sier at de kan se at saksbehandler har sett på søknaden deres? Finner ingen info om dette noe sted på min profil? Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Ja, enig! Dette har vært en av de lengste dagene noensinne.. Lenke til kommentar
jente97ja Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Men er det sånn at det er i kveld vi som er på venteliste får vite svar? eller kan ventelisten endre seg etter i dag? Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Noen som vet når folk sier at de kan se at saksbehandler har sett på søknaden deres? Finner ingen info om dette noe sted på min profil? Lenke til kommentar
Anynomm Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Men er det sånn at det er i kveld vi som er på venteliste får vite svar? eller kan ventelisten endre seg etter i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå