r0zaku Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Er det noen flere der ute som venter på Samordna opptak? Jeg er så spent at jeg blir helt gal av denne ventingen. Jeg trooor jeg har en god sjanse for og komme inn, men allikevel så er jeg redd poengsummen skal hoppe like høyt som i fjor. Jeg har 47 poeng og fjorårets var 43.6 ... Sykepleie UIA - Grimstad. Lenke til kommentar
r0zaku Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Du kommer inn Lykke til! Hvordan vet du det?? Jobber du for SO kanskje? For jeg orker ikke sånn vås om at jeg kommer inn, også gjør jeg ikke det allikevel. Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Du kommer inn Lykke til!Hvordan vet du det?? Jobber du for SO kanskje? For jeg orker ikke sånn vås om at jeg kommer inn, også gjør jeg ikke det allikevel. Signerer denne! Jobber du for SO?? Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Har sett denne brukeren garantere at andre brukere kommer inn på andre tråder også. Trolig bare trolling. Lenke til kommentar
r0zaku Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Har sett denne brukeren garantere at andre brukere kommer inn på andre tråder også. Trolig bare trolling. Skjønner ikke helt poenget med det! 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Har sett denne brukeren garantere at andre brukere kommer inn på andre tråder også. Trolig bare trolling. Det er antakelser basert på tidligere poengsum og antall søker vs antall plasser. Du skjønner selv at hvis du har 50 poeng, poenggrensen tidligere har alltid ligget mellom 35 og 40. Det er like mange plasser i år som i de tidligere årene, da vil nok vedkommende komme inn på studiet. Derfor kan man garantere for at vedkommende kommer inn på studiet. Jeg vil ikke påstå det er trolling, da jeg ikke har som hensikt å provosere vedkommende. 3 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Har sett denne brukeren garantere at andre brukere kommer inn på andre tråder også. Trolig bare trolling. Det er antakelser basert på tidligere poengsum og antall søker vs antall plasser. Du skjønner selv at hvis du har 50 poeng, poenggrensen tidligere har alltid ligget mellom 35 og 40. Det er like mange plasser i år som i de tidligere årene, da vil nok vedkommende komme inn på studiet. Derfor kan man garantere for at vedkommende kommer inn på studiet. Jeg vil ikke påstå det er trolling, da jeg ikke har som hensikt å provosere vedkommende. Trådstarter har 47 poengsum. Du kan ikke garantere noe som helst basert på antagelser, selv om det er stor sannsynlighet for at h*n gjør det. 2 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Har sett denne brukeren garantere at andre brukere kommer inn på andre tråder også. Trolig bare trolling. Det er antakelser basert på tidligere poengsum og antall søker vs antall plasser. Du skjønner selv at hvis du har 50 poeng, poenggrensen tidligere har alltid ligget mellom 35 og 40. Det er like mange plasser i år som i de tidligere årene, da vil nok vedkommende komme inn på studiet. Derfor kan man garantere for at vedkommende kommer inn på studiet. Jeg vil ikke påstå det er trolling, da jeg ikke har som hensikt å provosere vedkommende. Trådstarter har 47 poengsum. Du kan ikke garantere noe som helst basert på antagelser, selv om det er stor sannsynlighet for at h*n gjør det. Jeg kjøper denne, men jeg skal ordlegge meg bedre neste gang. Det er meget stor sannsynlighet for at du kommer inn på studiet 4 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) For det studiet der er det 115 planlagte studieplasser mot 105 året før, men så har også antallet førstevalgssøkere gått fra 272 til 331. Det er altså 22% økning i søkere med bare 9,5% økning i studieplasser. Dette blir spennende for trådstarter! Kilder: http://www.samordnaopptak.no/tall/2015/hoved/tilbud_per_plass http://www.samordnaopptak.no/tall/2016/mai/foerstevalg/plasser/rangert Edit: Tulleeditor. Edit 2: Jeg venter også på SO, men er rimelig sikker på at jeg kommer inn. Endret 17. juli 2016 av nightowl Lenke til kommentar
kaz Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Jeg venter også på svar fra SO! Noen som vet om det er vanlig å få svar før den 20. juli? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Jeg venter også på svar fra SO! Noen som vet om det er vanlig å få svar før den 20. juli? Såvidt jeg kan huske, så har svaret kommet før 20 alle de x gangene jeg har søkt. I fjor kom det ut 16 juli. Endret 17. juli 2016 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
almoh Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hei, alle sammen. jeg venter også på svar, det er stor sjanse at det kommer i morgen. jeg gleder meg. hvis svaret kommer i dag, da er det bare å skrive det her. ellers lykke til alle som har søkt. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Er det noen flere der ute som venter på Samordna opptak? Ja. Endret 17. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Nynorsk- Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hvis jeg husker riktig så fikk jeg svar den dagen SO mente svarene ville komme. Er ganske usikker på om det vil komme før gitt dato. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Da er det bekreftet fra SO at det kommer NÅ. (Sjekk SO fb) Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Uendelig dårlig gjort at det ikke kommer likt for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå