Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Nexus 6 ny i dag?

Anbefalte innlegg

Har sett en stund etter ny mobil i 6" klassen, å kommet fram til at den snart 2 år gammle Motorola Nexus 6 egentlig er bra nok selv i dag, men sliter med å finne en plass å kjøpe den.

Den selges på ebay for rundt 2500 for 64gb, men har hørt mye om brukte telefoner, refurbish med uorginale deler osv. Så tar ikke sjansen der. Amazon selger dem for dyrt til 450usd for 64gb, men har iblant tilbud til 300usd, men trur us modellen mangler lte bånd 20 så da går ikke det.

Veit dere om noen andre plasser? Trenger ikke være norge, men en safe plass hvertfall.

Eller har dere noen tips til andre telefoner i samme klasse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir Nexus 6P for liten? 5,7" med lynrask fingersensor. Og med tanke på import, toll og usikkerhet rundt hva du faktisk får, så er 6P et sikkert kjøp.

https://www.prisguide.no/produkt/huawei-nexus-6p-32gb-236218

Jeg har vurdert den ja, å 4500 er en grei pris for 32gb, men syntes 6000 for 64gb er litt drøy, pluss at telefonen faktisk er høyere (men tynnere og smalere) enn n6 med større skjerm liker jeg ikke helt. Sett litt på Huawei mate 8 også, men hater softwaren til huawei.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å gå fra Nexus 7 til Nexus 6 eller 6P, Nexus 9 blir litt i største laget.

Med Android 7 skal det være mulig å justere DPI slik at man får mer innhold på skjermen.

Er det noen som har andre forslag til små nettbrett, eller er det noe nytt på vei fra Google?

Lenke til kommentar

Har finni ut at 32gb burde være nok, må jo ikke ha 4000 bilder å x antall offline playlister, spesielt ikke med 40gb abonnement. Men teknikmagasinet er jo klart billigst, men der er den ikke på lager verken på nett eller i noen fysisk butikk, noen som veit hvor lenge det varer?

Er i Roma nå, så var innom en euronics butikk, men der kosta den 650 euro for 32gb så.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å gå fra Nexus 7 til Nexus 6 eller 6P, Nexus 9 blir litt i største laget.

Med Android 7 skal det være mulig å justere DPI slik at man får mer innhold på skjermen.

Er det noen som har andre forslag til små nettbrett, eller er det noe nytt på vei fra Google?

DPI løsningen på Android N er meget meget bra, anbefales :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...