Barnum Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Hei! Jeg har rotet bort kontakten (selve pluggen, ikke ledningen) til min Nexus 6P. Nexusen bruker USB-C til ladning. Men: jeg har en billader til Nexusen, og den er fra vanlig USB til USB-C. Og: jeg har en kontakt til min gamle Samsung Note 4, som er vanlig USB. Så spm er om Samsung-pluggen + Nexus-billader-ledningen vil funke for Nexusen? Takker for svar! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Vil påstå at alle 5v ladere skal gå. Så lenge ledningen passer.Eneste jeg kan tenke er om laderen leverer nok strøm, men vil tippe at Note 4 laderen leverer 2A så det burde holde til det meste. Endret 16. juli 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Barnum Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Takk for raskt svar! Uansett kan vel ikke mobiltelefonen bli skadet om jeg prøver? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Vil påstå at alle 5v ladere skal gå. Så lenge ledningen passer. Eneste jeg kan tenke er om laderen leverer nok strøm, men vil tippe at Note 4 laderen leverer 2A så det burde holde til det meste. Min erfaring er at med usb-c, så får man ikke mer enn 1,3-1.5A ut av normale usb-ladere, selv om de er oppgitt til 2 (noe standardgreier kanskje?), men de vil funke ja. AtW Lenke til kommentar
Barnum Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Det funket fint, men det tok myyyye lenger tid enn med originalladeren... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Hva står det på laderen? 1A? Endret 17. juli 2016 av PantZman Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Det funket fint, men det tok myyyye lenger tid enn med originalladeren... Akkurat som forventet mao. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå