Sjurh Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 så vidt jeg husker vå plussa man sammen volt når man seriekobler psu, var det ikke sånn? hvis det er sånn, må man ha 2 psu'er eller kan man seriekoble flere ledninger fra samme psu? sjurh Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) 1. psu, 2.psu må koble sammen start.knappen, nemlig der grønn og svart som er av/på, tenk koble http://www.gideontech.com/guides/psu_powerup/ Endret 25. november 2003 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 kan du si det der på en måte det er mulig å forså? er temmelig ny med sånnt Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det står grundig forklart i gideontech. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du tar og finner to ledninger og en på/av knapp Kobler de to ledningene på pin.. som vist på bildet! Kobler de to andre endende på ledningene til knappen Bor hull i kabinettet og sett knappen inn Test den! Funker det ikke så sjekk og det er riktig pin og ledningene er feste skikkelig. Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 ok, så bare etter hvordan SERIEKOBLE psu jeg. jeg vet hvordan starte psu uten å starte maskina. spørsmålet var HVORDAN SERIEKOBLE PSU? og KAN MAN SERIEKOBLE FLERE KONTAKTER FRA EN PSU? ikke paralellkoble btw Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 for og doble volten?? sånn at du får 24 volt 10 volt osv??? Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 for og doble volten?? sånn at du får 24 volt 10 volt osv??? jep slik ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå