Lasan Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg er på jakt etter et headset til kontorbruk. Det må være trådløst, ha god batteritid (12+ timer normal bruk), mikrofon, og helst mono, altså kun dekke ett øre. Har sett på disse https://www.prisguide.no/produkt/sennheiser-mb-pro-1-209173 men om det finnes noe som kan levere det jeg er ute etter til en rimeligere penge hadde det gjort sjefen happy... Eventuelt om det finnes annet i samme prisklasse som er bedre. Forslag? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Du har nok funnet det beste til ditt bruk selv: https://www.headset.no/til-softphone/sennheiser-dw-pro-1-uc-and-lync.html Finesser: Oppladning av batteri (fra 0-100%) på kun 45min Headsettet kobler seg automatisk til basen hver gang man setter det til ladning Kan brukes til alle typer fasttelefoner Kan brukes mot PC/Mac (Skype, Softphones etc) Sennheiser HD Voice Clarity – for en mer naturlig lydopplevelse Taletid: 8-12 timer Rekkevidde: 55m i typiske kontormiljøer ActiveGard™ beskytter mot akustisk sjokk og plutselige høyfrekvente lyder Konferanse - koble flere headset mot samme base Det er iallefall ikkje vitså å kjøpe noe billig dritt til arbeid. "Buy cheap, buy twice" Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Endte opp med et Jabra Evolve 65 til slutt, et kompromiss i forhold til prisen (oljekrisen har gjort at det er en relativt absurd pengefokus, det spares på hver minste ting). Har brukt det i noen dager nå, og det funker relativt greit. Ingen store minus egentlig, skulle helst sett at det var en tanke mer behagelig, kjenner det tar litt etter 8-10 timer, men alt i alt ganske fornøyd. Må bare huske å sette det på lading under lunsjen, så holder det et 12 timers skift også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå