Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trådløs hodetelefon med mic til kontorbruk

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et headset til kontorbruk. Det må være trådløst, ha god batteritid (12+ timer normal bruk), mikrofon, og helst mono, altså kun dekke ett øre.

Har sett på disse https://www.prisguide.no/produkt/sennheiser-mb-pro-1-209173 men om det finnes noe som kan levere det jeg er ute etter til en rimeligere penge hadde det gjort sjefen happy... Eventuelt om det finnes annet i samme prisklasse som er bedre.

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok funnet det beste til ditt bruk selv:

https://www.headset.no/til-softphone/sennheiser-dw-pro-1-uc-and-lync.html

Finesser: 

• Oppladning av batteri (fra 0-100%) på kun 45min
  • Headsettet kobler seg automatisk til basen hver gang man setter det til ladning
  • Kan brukes til alle typer fasttelefoner
  • Kan brukes mot PC/Mac (Skype, Softphones etc)
  • Sennheiser HD Voice Clarity – for en mer naturlig lydopplevelse
  • Taletid: 8-12 timer
  • Rekkevidde: 55m i typiske kontormiljøer
  • ActiveGard™ beskytter mot akustisk sjokk og plutselige høyfrekvente lyder
  • Konferanse - koble flere headset mot samme base

Det er iallefall ikkje vitså å kjøpe noe billig dritt til arbeid. "Buy cheap, buy twice"

Lenke til kommentar

Endte opp med et Jabra Evolve 65 til slutt, et kompromiss i forhold til prisen (oljekrisen har gjort at det er en relativt absurd pengefokus, det spares på hver minste ting). Har brukt det i noen dager nå, og det funker relativt greit. Ingen store minus egentlig, skulle helst sett at det var en tanke mer behagelig, kjenner det tar litt etter 8-10 timer, men alt i alt ganske fornøyd. Må bare huske å sette det på lading under lunsjen, så holder det et 12 timers skift også. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...