fiskercool Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Hei har planer om å reinstallere win10 på maskinen min, jeg benyttet meg av gratis oppgradering fra win7 i fjor. Når jeg installerer win10 kan jeg bruke min gamle win7 key når jeg må taste inn key eller hvordan funker dette? EDIT: Win7 key'en er OEM, og jeg bytter ikke ut hardware komponenter. Endret 16. juli 2016 av fiskercool Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Da angir du ingen key. On the Enter the product key to activate Windows page, enter a product key if you have one. If you upgraded to Windows 10 for free or bought and activated Windows 10 from the Windows Store, select Skip and Windows will automatically activate later. For more details, see Activation in Windows 10. https://support.microsoft.com/en-us/help/12415/windows-10-recovery-options Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Er meget enkelt å reinstallere windows 10. Velg at du vil restore windows og trykk på "keep nothing", så får du en fersk installasjon uten noe plunder med plater eller minnepenner osv. Trenger ingen key heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå