Espen Jansen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Nå kan også nordmenn utforske det verdensomspennende fenomenet.Pokémon Go er omsider ute i Norge Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Har utforsket dette fenomenet i over en uke og jeg elsker det Endret 16. juli 2016 av Evil-Duck 8 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Lasted ned og er klar til å prøve dette idag Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Får "This item is no longer available". (I iTunes Store) Endret 16. juli 2016 av Trondster 2 Lenke til kommentar
PreD95 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Får "This item is no longer available". Samme her, mulig for mye nedlastninger at de har måtte tatt den tilbake en stund? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Fikk samme melding mange ganger før det plutselig gikk. Så er nok pga stor pågang. Lenke til kommentar
Populært innlegg Schweigaard Skrevet 16. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2016 Er bare så håpløst hvor urettferdig det er hvis man bor litt i "gokk". Utrolig mye mer Pokemon inne i de store byene. Synes det burde vært motsatt - sjeldne pokemon burde stort sett finnes ute i naturen, sånn som i spillene. 15 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Blir vel i praksis et denial of service-angrep. Lenke til kommentar
Mayaa Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Har utforsket dette fenomenet i over en uke og jeg elsker det jada, ingen bryr seg om at du lastet ned via annen region før det faktisk ble lansert i norge. så typisk normenn og mennesker generelt og ta ting for gitt å bare overloade eierne. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 helt enig de aller mest ettertraktede pokemonene skulle vært på Gaustatoppen og Galdhøpiggen, Svalbard og slikt og generelt i utkantstrøk 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Har ikke spilt spillet, og kommer neppe til å gjøre det, så kan være jeg misforstår noe om konseptet, men hadde ikke et sånt spill vært supert på noe ala google glass? AtW Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Har utforsket dette fenomenet i over en uke og jeg elsker det Påfallende mange gyms som er tatt i mitt nærområde i Oslo allerede Lenke til kommentar
WildFlix Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg får heller ikke lastet det ned.. Kommer bare sånn "denne artikkelen er ikke lenger tilgjengelig" Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Den traileren var bra overdrevet! Snakk om villedende markedsføring... Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Får "This item is no longer available". (I iTunes Store) Samme problem her, samme sted. Hva skjer med det? Jeg og bikkja hadde tenkt oss på langtur i finværet. Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Får "This item is no longer available". (I iTunes Store) Samme problem her, samme sted. Hva skjer med det? Jeg og bikkja hadde tenkt oss på langtur i finværet. Fikk dette en stund, men nå har den gått igjennom og blitt en nedlasting som ikke starter.. Kanskje på tide å laste ned fra den australske butikken igjen.. Måtte ta joggeturen uten pokemonfangst i dag.. *sukk* Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Hadde samme problem, så jeg søkte Pokemon GO Play Butikk på Google og fulgte linken, og da funket det å laste ned. Kan hende dere må gjøre det samme på iTunes. Søke det opp og følge linken som uansett tar dere videre til iTunes, og dermed laste det ned. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 jada, ingen bryr seg om at du lastet ned via annen region før det faktisk ble lansert i norge. så typisk normenn og mennesker generelt og ta ting for gitt å bare overloade eierne. Cry me a river, jeg lastet ikke ned fra noen annen region, jeg lastet apk filen rett ned fra en mirror. Hadde utvikleren virkelig gått inn for at kun de lanserte regionene skulle få spille spillet hadde de lett kunne lagt inn regionsperrer i selve spillet å ikke bare via app storene. 5 Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Har fått lastet det ned nå, men det ser ut som serverene til spillet også har fptt seg en trøkk. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Måtte sette språk til engelsk på mobilen til kona for å få lastet net fra Play Store, står "ikke tilgjengelig i ditt land" elns når den står satt til norsk... Funker greit å starte spillet etterpå, men Pokemon Go serverne er vist "litt" overbelastet også ja... :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå