Cthulhu Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Du <strong>må</strong> ikke rydde i ledningsrotet ditt, men bevares som det hjelper på inntrykket.Slik fikk vi orden i kabinettet vårt Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Luke i LinusTechTips har bevist at det ikke har noe å si hvor fult og rotete det er inne i kabinettet 1 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Luke i LinusTechTips har bevist at det ikke har noe å si hvor fult og rotete det er inne i kabinettet Med litt forbehold. Ledninger her og der stopper lite av luftflyten i kabinettet, men om man virkelig begynner å stenge igjen flyten fra kabinettvifter og ender med stagnert luft vil det få en effekt. 1 Lenke til kommentar
Glost_ Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Luke i LinusTechTips har bevist at det ikke har noe å si hvor fult og rotete det er inne i kabinettet Med litt forbehold. Ledninger her og der stopper lite av luftflyten i kabinettet, men om man virkelig begynner å stenge igjen flyten fra kabinettvifter og ender med stagnert luft vil det få en effekt. Hvis du klarer å pakke lednigene tettere enn dette så kan det henn at du får litt effekt. https://www.youtube.com/watch?v=YDCMMf-_ASE 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Luke i LinusTechTips har bevist at det ikke har noe å si hvor fult og rotete det er inne i kabinettet Ikke særlig overraskende. Personlig rydder jeg bare kabler for å gjøre det enklere å ta ut enkelte komponenter, men det skader selvfølgelig ikke å ha ryddighet i kabinettet. AtW 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Min PC har sett sånn ut di siste 10 årene. Skal ikke være ên ledning som ikke er på plass, er man "petter meter" skal det være strøøøøøkent i hele kassa! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Luke i LinusTechTips har bevist at det ikke har noe å si hvor fult og rotete det er inne i kabinettet Hvis du ikke har vindu til kabinettet, er kabelrydding utelukkende for autister. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Inne i mitt kabinett ser det ikke ut, men heldigvis bare jeg som ser det når jeg av og til blåser ting rent for støv. Har ikke så store behovet for å sitte å se hva jeg har i kabinettet mitt. så lenge ting fungerer er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Luke i LinusTechTips har bevist at det ikke har noe å si hvor fult og rotete det er inne i kabinettet Ikke særlig overraskende. Personlig rydder jeg bare kabler for å gjøre det enklere å ta ut enkelte komponenter, men det skader selvfølgelig ikke å ha ryddighet i kabinettet. AtW Helt riktig, og har selvfølgelig hurtigkoplinger på alle komponenter som er vannavkjølt, for at det er enda lettere å vedlikeholde/bytte ut hardware. Jeg ser på monitorene, ikkje inne i kabinettene. Noen har en rar hobby der de ser mest inn i vinduet på kabinettet Lenke til kommentar
G Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Luke i LinusTechTips har bevist at det ikke har noe å si hvor fult og rotete det er inne i kabinettetMed litt forbehold. Ledninger her og der stopper lite av luftflyten i kabinettet, men om man virkelig begynner å stenge igjen flyten fra kabinettvifter og ender med stagnert luft vil det få en effekt. Hvis du klarer å pakke lednigene tettere enn dette så kan det henn at du får litt effekt. Han blokket absolutt ingenting i det nedre kammeret for PSU da, men kan jo hende selv det ikke hadde gitt særlig temperaturøkning. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 "Du <strong>må</strong> ikke rydde i ledningsrotet ditt, men bevares som det hjelper på inntrykket."Hjelper på hva? Tvangstanker? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 En gang i lysåret er det noen som ser inni kabinettet mitt. Å da er det som regel jeg som har tvunget dem til å gjøre det hehe. Rydder vel mest inni der for min egen del Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Kan godt hende jeg stempler meg selv som autist med mine tvangstanker her, men er jeg den eneste som synes det er gøy å bedrive med kabelrydding? Jeg får en skikkelig mestringsgølelse når kabinettet ser så bra ut som det kan, selv om det er ei metallplate som gjerne dekker til det som en gang var kjent som kabelsalat XD Nå skal det være sagt at om en har stort nok kabinett så er vel kabelrydding bare for utseende og ordens skyld, vil jeg tro og mene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå