Eriksendrul Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 For mange år siden ble jeg banna fra world of warcraft, kan jeg kjøpe spillet igjen på samme account og begynne på nytt ? eller må jeg lage en ny account ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Det kommer vel helt ann på om du fikk en oppgitt tid for utkastelsen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet 16. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2016 Tenk nå først grundig gjennom hvorvidt du faktisk har lyst å begynne å spille WOW igjen nå... 12 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 Ble banna fordi blizzard trudde jeg drev med kjøp av gold. Jeg og 4 andre drev en guild som i sin tid hadde hundrevis av medlemmer som drev med crafting osv, alt det folk la i guildbank solgte vi på AH og la gold tilbake i guildbank, en dag tok vi ut alt og det ble delt mellom lederne ( for og kjøpe mats osv ) og den summen med gold var vist såpass stor at blizzard mente jeg hadde kjøpt den for ekte penger... Har 10-15 e-mail mellom meg og blizzard men de nekter og fjerne bann. 2 av de andre ble også banna.. irriterende. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Siden du har stjelt så mye gull og dritt fra medlemer så er det vel fortjent. Du kan laste ned wow å prøve å logge på kontoen din. Du kommer inn til characters om du har tilgang, men ikke lenger om du ikke subscriber. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Ble banna fordi blizzard trudde jeg drev med kjøp av gold. Jeg og 4 andre drev en guild som i sin tid hadde hundrevis av medlemmer som drev med crafting osv, alt det folk la i guildbank solgte vi på AH og la gold tilbake i guildbank, en dag tok vi ut alt og det ble delt mellom lederne ( for og kjøpe mats osv ) og den summen med gold var vist såpass stor at blizzard mente jeg hadde kjøpt den for ekte penger... Har 10-15 e-mail mellom meg og blizzard men de nekter og fjerne bann. 2 av de andre ble også banna.. irriterende. Dette kan umulig være hele historien. Skal litt til for å bli permanent bannet, ihvertfall om du ikke har blitt bannet før. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Ble banna fordi blizzard trudde jeg drev med kjøp av gold. Jeg og 4 andre drev en guild som i sin tid hadde hundrevis av medlemmer som drev med crafting osv, alt det folk la i guildbank solgte vi på AH og la gold tilbake i guildbank, en dag tok vi ut alt og det ble delt mellom lederne ( for og kjøpe mats osv ) og den summen med gold var vist såpass stor at blizzard mente jeg hadde kjøpt den for ekte penger... Har 10-15 e-mail mellom meg og blizzard men de nekter og fjerne bann. 2 av de andre ble også banna.. irriterende. WTF... 1 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Ble banna fordi blizzard trudde jeg drev med kjøp av gold. Jeg og 4 andre drev en guild som i sin tid hadde hundrevis av medlemmer som drev med crafting osv, alt det folk la i guildbank solgte vi på AH og la gold tilbake i guildbank, en dag tok vi ut alt og det ble delt mellom lederne ( for og kjøpe mats osv ) og den summen med gold var vist såpass stor at blizzard mente jeg hadde kjøpt den for ekte penger... Har 10-15 e-mail mellom meg og blizzard men de nekter og fjerne bann. 2 av de andre ble også banna.. irriterende. Regner med at kompisene dine/Guild lederene dine også er bannet, hvis dette er tilfellet? Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Du har fått som fortjent! Å stjele så mye gull fra guild medlemmer som har lagt inn mye arbeid og tid for å samle ting til guilden din, er så simpelt og urettferdig at jeg håper du aldrig får spille igjen. Dette er grunnen til at jeg aldrig brukte guildbanken i wow. For mange drittunger som forvalter store mengder ingame valuta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Var vel neppe snakk om stjeling, heller at guildet ble oppløst og pengene ble fordelt mellom "offiserene". Er ikke uvanlig det. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Du har fått som fortjent! Å stjele så mye gull fra guild medlemmer som har lagt inn mye arbeid og tid for å samle ting til guilden din, er så simpelt og urettferdig at jeg håper du aldrig får spille igjen. Dette er grunnen til at jeg aldrig brukte guildbanken i wow. For mange drittunger som forvalter store mengder ingame valuta. Ikke for å blande meg inn, men leste du det med "for å kjøpe mats osv"? For meg høres det mer ut som om folk craftet og la ting i guild banken, så trådstarter tok ut tingene, solgte alt sammen på AH og brukte pengene på å kjøpe ting folk trenger for å crafte osv. Dette ble vel lagt tilbake i guild banken. Men uansett, det finnes to typer banning (så vidt jeg vet). Noen banner bare kontoen, mens andre banner IP-adressen din (eller noe sånt) Hvis kontoen din er bannet kan du fint lage en ny, men hvis IP-adressen er bannet sliter du litt. Er litt usikker på hvordan dette fungerer i praksis, og om du kan skaffe deg ny IP-adresse på det vis. Har blitt bannet fra et forum selv, og der holder det ikke å bare lage ny konto. Har prøvd alt fra å surfe inkognito til å bruke proxy for å få ny adresse, men kommer ikke tilbake til forumet. Ikke at jeg gidder bruke noe tid på det. Kunne jo like greit bare dratt innom en kamerat og laget kontoen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Du har fått som fortjent! Å stjele så mye gull fra guild medlemmer som har lagt inn mye arbeid og tid for å samle ting til guilden din, er så simpelt og urettferdig at jeg håper du aldrig får spille igjen. Dette er grunnen til at jeg aldrig brukte guildbanken i wow. For mange drittunger som forvalter store mengder ingame valuta. Men uansett, det finnes to typer banning (så vidt jeg vet). Noen banner bare kontoen, mens andre banner IP-adressen din (eller noe sånt) Hvis kontoen din er bannet kan du fint lage en ny, men hvis IP-adressen er bannet sliter du litt. Er litt usikker på hvordan dette fungerer i praksis, og om du kan skaffe deg ny IP-adresse på det vis. Har blitt bannet fra et forum selv, og der holder det ikke å bare lage ny konto. Har prøvd alt fra å surfe inkognito til å bruke proxy for å få ny adresse, men kommer ikke tilbake til forumet. Ikke at jeg gidder bruke noe tid på det. Kunne jo like greit bare dratt innom en kamerat og laget kontoen der. Om de banner ip adresse er det MAC adressen på pcen de banner. Det er en unik adresse som nettverkskortet ditt har. Og den eneste permanente måten å omgå dette på er å kjøpe nytt nettverkskort, eventuelt bytte ut hovedkortet. Selv om det går an å "spoofe" MAC adresse med software. ip adressen, dvs modemet, er altfor enkelt å omgå. Det er bare å ha dynamisk ip på. Og hver gang du restarter modemet vil du da ha en ny ip adresse. Ingen seriøse aktører går etter dette. Endret 17. juli 2016 av Kron Lenke til kommentar
Sushifire Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Du kan fint lage en ny WoW konto under samme Battle.net konto, men du må betale for spillet igjen. Alt av heirlooms, mounts og titler følger over til ny konto siden det er bundet til battle.net kontoen. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Du har fått som fortjent! Å stjele så mye gull fra guild medlemmer som har lagt inn mye arbeid og tid for å samle ting til guilden din, er så simpelt og urettferdig at jeg håper du aldrig får spille igjen. Dette er grunnen til at jeg aldrig brukte guildbanken i wow. For mange drittunger som forvalter store mengder ingame valuta. Men uansett, det finnes to typer banning (så vidt jeg vet). Noen banner bare kontoen, mens andre banner IP-adressen din (eller noe sånt) Hvis kontoen din er bannet kan du fint lage en ny, men hvis IP-adressen er bannet sliter du litt. Er litt usikker på hvordan dette fungerer i praksis, og om du kan skaffe deg ny IP-adresse på det vis. Har blitt bannet fra et forum selv, og der holder det ikke å bare lage ny konto. Har prøvd alt fra å surfe inkognito til å bruke proxy for å få ny adresse, men kommer ikke tilbake til forumet. Ikke at jeg gidder bruke noe tid på det. Kunne jo like greit bare dratt innom en kamerat og laget kontoen der. Om de banner ip adresse er det MAC adressen på pcen de banner. Det er en unik adresse som nettverkskortet ditt har. Og den eneste permanente måten å omgå dette på er å kjøpe nytt nettverkskort, eventuelt bytte ut hovedkortet. Selv om det går an å "spoofe" MAC adresse med software. ip adressen, dvs modemet, er altfor enkelt å omgå. Det er bare å ha dynamisk ip på. Og hver gang du restarter modemet vil du da ha en ny ip adresse. Ingen seriøse aktører går etter dette. Takk for oppklaring. Vet bare at jeg ikke får laget ny konto uansett hva slags mail jeg bruker osv, så det er nok adressen min som er bannet. Er nok MAC-adressen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Det var ikke snakk om stjeling, vi brukte/skulle bruke alt vi hadde av gold og kjøpe mats og fylle opp banken. vi var en guild hvor alle som var med måtte drive med trading/crafting. Vi spilte ikke særig mye dungoens og raids, de som var med, inkludert meg likte og drive med trading/crafting og lage ting til folk og oss selv. (Xentrofag som var guildleader og jeg + 1 annen ble banna for og drive med kjøp og salg av gold ) Dette var i 2010 da det så og si var som værst med goldsellers osv så blizzard slo ned på mye rart på den tiden. Men jeg ville egentlig kjøpe wow på samme battle.net account en gang til pga friendslist og at jeg får stuff fra andre spill som for eks hearthstone,overwatch og heroes of the storm. Lenke til kommentar
Eccentric Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Som Sushifire skrev, kan du fint legge til en ny konto. Gå til Account management, fra Summary kan du legge til ny trial konto under Your Game Accounts. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Du kan få kjøpe min.... sist jeg sjekka var den verdt 20K for pets. Var "pet collector" Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Om de banner ip adresse er det MAC adressen på pcen de banner. Det er en unik adresse som nettverkskortet ditt har. Og den eneste permanente måten å omgå dette på er å kjøpe nytt nettverkskort, eventuelt bytte ut hovedkortet. Selv om det går an å "spoofe" MAC adresse med software. De 'fleste' går vel gjennom en router og viser sin eksterne IP. Da har de vel mac adressen på routerens WAN side, ikke fra kort i maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå