Molecule Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Jeg har etter omfattende undersøkelser funnet et sammensetning av komponenter som jeg er fornøyd med. Bilder av komponentliste vedlagt. Jeg hadde opprinnelig tenkt å bestille en Komplett-PC, men jeg klarte aldri å bli helt fornøyd med de komponenter som var tilgjengelig i PC-byggeren på komplett.no. Jeg har aldri bygget en maskin før og lurer nå på om det er noe jeg har glemt eller om noen har kommenatrer på systemet som sådan? Er det ledninger jeg må kjøpe separat som ikke følger med eller andre ting som jeg bør være klar over? På forhånd takk. Endret 15. juli 2016 av Taldust Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Eneste jeg kommer på er SATAkabel til harddisken. Jeg mener fast å bestemt at jeg måtte kjøpe dette separat. Så denne må du nok skaffe i tillegg til harddisken. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Som jeg pleier å si til alle som vurderer 6700k, gå for enten 6600k eller 6800k. Prisforskjellen er ikke stor opp til 6800k, men du får mye mer. Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Alt du trenger av kabler følger med hovedkort og strømforskyning. Du trenger ikke kjølepasta, det sitter på kjøleren allerede. Du trenger heller ikke antistatisk armbånd. 1 Lenke til kommentar
Molecule Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 Takk for tilbakemelding! Har kjøpt en pakke buntebånd til kabelrydding, bare for å være sikker på at jeg har nok. Er det noen spesielle skrutrekkere som er nødvendig? Jeg har nok av skrutrekkere, men lurer på om det et en standard/størrelse som brukes på skruer i kabinett og til psu? Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Mener jeg bare brukte en standard stjernetrekker sist, helst magnetisk så ikke skruer faller av. NetOnNet har dette settet om man trenger det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå