Minty123 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skaff deg Morrowind du det er fett for rpg fans, og Bloodmoon og Tribunal gjør det EKSTRA kult. Mye sirkulasjon av Tribunal og Bloodmoon på nettet, men d er jo ikke lovlig så du får jo kjøpe Lenke til kommentar
infoghost Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ok, men da må jeg ha bankkort da?? må bruke visa. men du kan også bestille gamecards trur jeg. ekke sikker på åssn det funker. wow digger de nye smiliene Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Star Wars Galaxies (100kr i måneden) Kanskje KOTOR også men litt kort, holder en dag eller 2. Kanskje Mafia, hvis du ikke har spilt det (100kr?). Tror KOTOR gir mer enn en dag eller to, hvis du da ikke spiller hardcore døgnet rundt. :-) Det jeg gjorde men hørte at det ble større på pc. kanskje jeg klarer den på 3-4 dager Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Seff, Morrowind+tribunal og bloodmoon rocker evig... du må seff laste ned plugins fra nett.. finnes sinnsykt mange kule mods.. www.morrowind.com <- der finner du linker og.. Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jah spill som er veldig bra eller ganske bra: Call of Duty (2 verdenskskrig i sitt beste!!, men FOR kort , men for all del flott spill og nydelig stemning men spilte gjennom alle vanskelighets gradene på en dag ..) , Halo (syntes Xbox versjon var bedre men smak og behag), Alle Medal of Honor spillene (Medal of honor : Allied Assault, Spearhead,Breakthrough og nu kommer Pacific Assault eller noe) alle BF 42(Originalen, road to rome, secret weapons from thee WW II + Desert Combat modden..) Max Payne 2 (kriminelt kort , noen få timer og gjennom hele spillet) Hidden And Dangerous 2 (noen liker dette veldig bra,men har ikke kommet inn selv på det pga liker å styre en og en ..ikke hoppe fra pers til pers ...men smak og behag...) Neighbours From Hell, Colin Mcrae 3 og snart 4 (MÅ ha ratt ellers er opplevelsen borte... ) Jedi Academy, Gp4, F1 challenge 99-02, enter the matrix (synes ikke selv at dette var litt for mye hype rundt dette spillet...)FIfa 2004 ,Rainbow Six 3 : Raven Shield ...(RÅTT) er er i hvertfall noen av spillene jeg har kjøpt i det siste og har vært fornøyd nesten med alle... jaja noen ideer rundt dette temaet ..noen som har noen andre forslag enn disse ? Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Blitzkrieg om du liker RTS, beste strategispillet i år! Så har de nettopp sluppet Railroad Tycoon 3, men det går nok mest til oss som alt spilte 1'ern i steinalderen en gang... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Last heller ned Anarchy Online gratis. Koster en liten slant i måneden bare .. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ok, men da må jeg ha bankkort da?? Visa ikke no 14iss kort om visa elektron men voksen visa Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ok, men da må jeg ha bankkort da?? Ja. Trenger ikke bankkort. Det holder med et kredittkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå