Gå til innhold

Nytt spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har halo, morrowind, Call of duty, warcraft frozen throne, C&C generals, NFS underground, Soldier of Fortune2 gold edition! har dere noen andre spill jeg budre spille/kjøpe?

PC spill

Kjøp deg Star Wars Galaxies. Jeg hadde spilt EQ i mange og og begynte å bli lei hele sjangeren, men SWG var virkelig kult, faktisk.

Lenke til kommentar
Jeg har halo, morrowind, Call of duty, warcraft frozen throne, C&C generals, NFS underground, Soldier of Fortune2 gold edition! har dere noen andre spill jeg budre spille/kjøpe?

PC spill

Hvis du ikke allerede har spilt disse:

Max Payne 2, Tron 2.0 og Jedi Academy er et par shooter-spill du absolutt burde få med deg!

GTA: Vice City er også mye moro, enten du liker gangsterfilmer, råkjøring eller bare ultra-vold.

No One Lives Forever 2 fra ifjor er forøvrig veldig bra, mulig det har kommet i billig-utgave nå.

Ellers kommer snart Knights of the Old Republic på pc; spar penger til det allerede nå hvis du er det minste fnugg interessert i Star Wars og\eller rollespill.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke alt sånn der med 100kr/måned. Hva mener dere med det?? (jeg skjønner jo hva det betyr, men må man betale 100kr/måned for å spille online??)

Fordi selskapene som driver MMORPG-spill må vedlikeholde serverne spillerne befinner seg på når de spiller. Sånt koster penger. I tillegg er sjelden sånne spill "ferdige" når de blir lansert, de må balanseres og patches i flere år etter release... og det koster selvfølgelig også penger.

Du slipper dette på f.eks CS, UT2003 osv fordi spillerne selv kjører serverne, samt at patcher osv ikke er så omfattende som på online rollespill.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...