Gå til innhold

Hjelp til artikkel. Hvor er de kule Pokémonene i Norge?


Anbefalte innlegg

Hei, folkens!

 

Jeg har lyst til å lage en oversikt over hvor man finner de kuleste Pokémonene i Norge på Gamer.no, men jeg trenger deres hjelp. Jeg har ikke mulighet til å finkjemme hver eneste krok av vårt langstrakte land, men siden vi er mange både på forumet og som spiller Pokémon Go får vi dekket et ganske stort område.

 

Det jeg trenger er rett og slett navnet på Pokémonen og hvor du fanget den. Det er en fordel om beskrivelsen er så nøyaktig som mulig slik at det er enkelt for de som eventuelt finner på å reise for å finne akkurat den Pokémonen finner fram. For eksempel er det ikke nok å si at man kan fange Pinsir i Oslo, men får man vite at Pinsir befinner seg ved Jakob Kirke i Oslo blir det enkelt å finne ut hvor man må gå. Fint om de som bidrar også kan legge ved et skjermbilde å posisjonen kan verifiseres.

 

Spiller ingen rolle om Pokémonen befinner seg ved Stortinget eller ved Utsira fyr. Meningen er at dette skal være en landsdekkende oversikt om det blir noe av. Vi er ikke interesserte i Zubat, Pidgey også videre, men de kule som folk sikler etter, Hitmonlee, Electabuzz, Aeodactyl også videre.

 

Har dere lyst til å hjelpe? :)

Endret av Håvard Hofstad Ruud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, folkens!

 

Jeg har lyst til å lage en oversikt over hvor man finner de kuleste Pokémonene i Norge på Gamer.no, men jeg trenger deres hjelp. Jeg har ikke mulighet til å finkjemme hver eneste krok av vårt langstrakte land, men siden vi er mange både på forumet og som spiller Pokémon Go får vi dekket et ganske stort område.

 

Det jeg trenger er rett og slett navnet på Pokémonen og hvor du fanget den. Det er en fordel om beskrivelsen er så nøyaktig som mulig slik at det er enkelt for de som eventuelt finner på å reise for å finne akkurat den Pokémonen finner fram. For eksempel er det ikke nok å si at man kan fange Pinsir i Oslo, men får man vite at Pinsir befinner seg ved Jakob Kirke i Oslo blir det enkelt å finne ut hvor man må gå. Fint om de som bidrar også kan legge ved et skjermbilde å posisjonen kan verifiseres.

 

Spiller ingen rolle om Pokémonen befinner seg ved Stortinget eller ved Utsira fyr. Meningen er at dette skal være en landsdekkende oversikt om det blir noe av. Vi er ikke interesserte i Zubat, Pidgey også videre, men de kule som folk sikler etter, Hitmonlee, Electabuzz, Aeodactyl også videre.

 

Har dere lyst til å hjelpe? :)

 

Vet ikke hvor kul den er, men jeg fanget Jynx i Torshovdalen i Oslo. 

Lenke til kommentar

Det ser ut til at man må skrive ned tidspunkt også når du fant en skjelden pokemon.

Å det er fortsatt ikke sikkert at den er der når noen andre sjekker.

 

Har sett her i Lillehammer at det er ikke alltid den samme pokemonen som dukker opp hver dag.

Fant en full voksen bulbasaur, 2 kvelder på rad i samme tids rom. Men har ikke sett den siden.

 

Det er kanskje anderledes i Oslo.

Jeg reiser tilbake straks. Gleder meg til å prøve pokevision i Oslo, rakk bare 1 run der før jeg dro på ferie :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...