Håvard Hofstad Ruud Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Hei, folkens! Jeg har lyst til å lage en oversikt over hvor man finner de kuleste Pokémonene i Norge på Gamer.no, men jeg trenger deres hjelp. Jeg har ikke mulighet til å finkjemme hver eneste krok av vårt langstrakte land, men siden vi er mange både på forumet og som spiller Pokémon Go får vi dekket et ganske stort område. Det jeg trenger er rett og slett navnet på Pokémonen og hvor du fanget den. Det er en fordel om beskrivelsen er så nøyaktig som mulig slik at det er enkelt for de som eventuelt finner på å reise for å finne akkurat den Pokémonen finner fram. For eksempel er det ikke nok å si at man kan fange Pinsir i Oslo, men får man vite at Pinsir befinner seg ved Jakob Kirke i Oslo blir det enkelt å finne ut hvor man må gå. Fint om de som bidrar også kan legge ved et skjermbilde å posisjonen kan verifiseres. Spiller ingen rolle om Pokémonen befinner seg ved Stortinget eller ved Utsira fyr. Meningen er at dette skal være en landsdekkende oversikt om det blir noe av. Vi er ikke interesserte i Zubat, Pidgey også videre, men de kule som folk sikler etter, Hitmonlee, Electabuzz, Aeodactyl også videre. Har dere lyst til å hjelpe? Endret 15. juli 2016 av Håvard Hofstad Ruud Lenke til kommentar
JonasAndorsen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Fant haugevis av Dragonair i Oppdal sentrum. Fanget et par, resten var på "Nearby" Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Tips - Kart med litt lokasjoner i Oslo. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Hei, folkens! Jeg har lyst til å lage en oversikt over hvor man finner de kuleste Pokémonene i Norge på Gamer.no, men jeg trenger deres hjelp. Jeg har ikke mulighet til å finkjemme hver eneste krok av vårt langstrakte land, men siden vi er mange både på forumet og som spiller Pokémon Go får vi dekket et ganske stort område. Det jeg trenger er rett og slett navnet på Pokémonen og hvor du fanget den. Det er en fordel om beskrivelsen er så nøyaktig som mulig slik at det er enkelt for de som eventuelt finner på å reise for å finne akkurat den Pokémonen finner fram. For eksempel er det ikke nok å si at man kan fange Pinsir i Oslo, men får man vite at Pinsir befinner seg ved Jakob Kirke i Oslo blir det enkelt å finne ut hvor man må gå. Fint om de som bidrar også kan legge ved et skjermbilde å posisjonen kan verifiseres. Spiller ingen rolle om Pokémonen befinner seg ved Stortinget eller ved Utsira fyr. Meningen er at dette skal være en landsdekkende oversikt om det blir noe av. Vi er ikke interesserte i Zubat, Pidgey også videre, men de kule som folk sikler etter, Hitmonlee, Electabuzz, Aeodactyl også videre. Har dere lyst til å hjelpe? Vet ikke hvor kul den er, men jeg fanget Jynx i Torshovdalen i Oslo. Lenke til kommentar
simfast5 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Anbefaler deg å scanne områder dersom du selv vil. Mange sider tilbyr dette, den beste jeg har sett er: http://pokevision.com/ Har testet denne og kan bekrefte at den er korrekt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Ja. Fanget kanskje 15 nye pokemon første dagen jeg brukte den i Oslo. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det ser ut til at man må skrive ned tidspunkt også når du fant en skjelden pokemon. Å det er fortsatt ikke sikkert at den er der når noen andre sjekker. Har sett her i Lillehammer at det er ikke alltid den samme pokemonen som dukker opp hver dag. Fant en full voksen bulbasaur, 2 kvelder på rad i samme tids rom. Men har ikke sett den siden. Det er kanskje anderledes i Oslo. Jeg reiser tilbake straks. Gleder meg til å prøve pokevision i Oslo, rakk bare 1 run der før jeg dro på ferie Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Har Charizard i skogen over huset og Abra på andre siden av veien Ikke langt fra der jeg bor er en plass med 4 stops en kan sitte imellom og rekke tak i. Sunnmøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå