Pavetrening Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Heisann. 19 år gammel gutt her. Alle vennene mine synes Pokemon Go er lame, siden de er så "voksne". Jeg bryr meg ikke. Startet i dag, så er litt fersk, men virker ganske kjedelig å gå rundt alene og. Noen i Oslo som vil gå rundt og prøve å fange noen Pokemon? kjønn, aldrr, størrelse og personlighet og alt sånt spiller ingen rolle! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ta deg en tur i Frognerparken, Slottsparken e.l og du vil treffe mange som spiller da det er mange stops og gyms i området Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Haha, jeg husker når jeg var 19 år og "voksen". Men som han ovenfor sier, bare ta deg en tur i rundt Spikersuppa, Slottsparken og Frognerparken, der er det mange som spiller. Og du kommer fort i prat med folk, det er det som er herlig med dette spillet. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Er det noen gode områder fra Linderud og nordover? Endret 22. juli 2016 av Syklofanten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå