Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva er det beste hovedkortet? Jeg skal bare ha til vanlig bruk (WOrd, internett) ikke spill. KAn jeg kjøpe ett hk til kr. 600-700. Finnes det hk som støtter både celeron og Pentium. ER det bra nok med Noname-RAM? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Til det bruket ville jeg heller skaffet meg et hovedkort til AMD som har billigere CPUer eller har du allerede CPU? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Les litt her du.. hardware sine hovedkort anbefalinger! der finner du hovedkort i forskjellige prisklasser. det funker fint med et billig hovedkort, men det blir jo selvsagt bedre jo mer penger du putter i det.. (normalt sett hvertfall) celeron og P4 går vel på samme platform visst jeg ikke tar mye feil? har hatt amd i det siste jeg.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 no-name ram funker også bra det, er kanskje litt mer ustabilt, men det er vel mer visst man skal overklokke o.l... til ditt bruk funker det nok bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå