DooDee Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) hellu! eg spiller ofte HL og fikk den nye need for speed, men siden eg formaterte for ca 1 mnd siden har eg ikke kunne spilt HL pga spillet går i slow motion vist du skjønner. det samme gjelder det nye need for speed også. er det noen som vet hvorfor?? går ikke ann å spille spillene når d går i slowmotion.. har dei nyeste driverene fra nvidia og nyeste direct x.. bruker gforce 4 4800 SE, vet egentlig at d mest sansyli har noe med skjermkort driverene eller noe sånt.. noen som har samme problemet eller noen som kanskje har en løsning til meg? DooDee Endret 25. november 2003 av DooDee Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det en Intel pentium 4 du har? Kjører andre spill ok? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ser du på profilen hans har han en amd.. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Er det en Intel pentium 4 du har? Hva har det med saken å gjøre? Uansett, hvilke drivere bruker du? Endret 25. november 2003 av sheriff Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis en intel p4 blir for varm går spill i slow motion. Tviler på at det er årsaken, men man vet aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå