Jonas Magerøy Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Den lille maskinen leveres med 30 forhåndsinstallerte klassikere.Miniatyr-utgave av Nintendo Entertainment System kommer til høsten Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Rått!! Så håper jeg at dem gjør det samme med Super Nintendoen 1 Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Rått!! Så håper jeg at dem gjør det samme med Super Nintendoen Enig. Tenk, A Link to The Past, Super Mario World, Donkey Kong Country, Final Fantasy III, Chrono Trigger, Super Metroid... Endret 14. juli 2016 av Jonas Magerøy 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Syntes den ser stor ut. Kunne vel like gjerne lagt det på en "stick-PC med HDMI til skjerm" og "break-out cable" til joysticks. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Nintendo NX er endelig avslørt, ser jeg? 5 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Mistenker at Nintendo ødelegger som vanlig. Først og fremst ved å droppe trådløse stikker mistenker jeg.. 2 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Dette blir bra, må ha meg en slik. Spill-listen er jo også en god line-up :-) Syns Nintendo gjør noe både riktig og fint med nostalgi-lanseringer.. I allefall for en som begynte å game på 80-tallet slik som meg, hehe :-D Nintendo <3 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Helt rått, gleder meg til Mario, Link, Mega Man og Castelvania hehe 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ingen mulighet for fysiske spill? Begrenset spillbibliotek? Nei takk. Har Nintendo blitt desperate etter wiiU-floppen? For retro-gaming kjøper jeg enten orginal-konsollen eller kjører emulator på stue-pc'en, med tilgang til hele spillbiblioteket. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Har det blitt sagt noe om pris på denne? 1 Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 15. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2016 Har det blitt sagt noe om pris på denne? Dét er bra du sier! Det glemte jeg faktisk å nevne i saken! Det har blitt nevnt $60 i USA, så da kan man vel regne med at det justeres til 600 kr eller deromkring i Norge. 1 Lenke til kommentar
Apex Kek Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Blir det andre grensesnitt enn bare HDMI ut? Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 15. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2016 Blir det andre grensesnitt enn bare HDMI ut? Kan ikke finne noe annet en HDMI nevnt, nei. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Syntes den ser stor ut. Kunne vel like gjerne lagt det på en "stick-PC med HDMI til skjerm" og "break-out cable" til joysticks. Enig. Kunne i hvertfall gjort den mobil size. Så du bare kan legge den oppå en av de andre consolene eller bluray spilleren Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg føler lysten til å spille Bubble Bobble på en skikkelig måte, så denne skal jeg ha. Det eneste jeg lurer på er om man må kjøpe en ekstra wii-kontroller for å spille to-player. Om trådløse stikker fungerer bra så er det jo kjekt, men jeg har jo en slik Mega Drive, og de medfølgende to trådløse der var så dårlig at jeg kjøpte to kablede kontrollere. Kjøpe originalkonsollen tror jeg nok ikke hadde vært noe for meg. Slike som er i god stand koster en del penger, og så må man ta hensyn til slitasje og annet på spillkassetter. Til sist er det jo slik at Nintendospill i kasettform koster litt penger også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Nesten som emulator, bare dårligere. AtW Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ingen mulighet for fysiske spill? Begrenset spillbibliotek? Nei takk. Har Nintendo blitt desperate etter wiiU-floppen? For retro-gaming kjøper jeg enten orginal-konsollen eller kjører emulator på stue-pc'en, med tilgang til hele spillbiblioteket. Du glemmer nok hvem denne er beregnet på. Jeg bruker Retron5 for retro-spill, da den tar det meste fra NES, SNES, Famicon, Super Famicon og en del GameBoy-spill (GBA, GBAC, GBA Advanced osv.) Men mange ønsker bare en liten konsoll de kan spille de gamle spillene på uten problem, og gjerne på moderne TVer. Da passer en sånn konsoll perfekt. Glem heller ikke at dette bare er første utgave. Hvis den blir populær kan de lage en ny med flere spill tilgjengelig, eller en som kan laste ned spill fra Virtual Console osv. Tenk også på prisen. Dette er nok ikke ment å være en fullverdig konsoll, men en billig måte å spille gamle spill på. Glem heller ikke at vi har hatt en sånn Sega Mega Drive ganske lenge. Eller to, riktignok. En hadde mange flere spill installert. Men disse kan ta originale (fysiske) spill også. Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg tror nesten jeg må kjøpe denne! :-) Siden zapperen kun fungerer mot CRT-skjermer, så hadde det vært rått med en relansering av zapper og duck hunt! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Rått!! Så håper jeg at dem gjør det samme med Super Nintendoen Enig, og i tillegg også med Nintendo 64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå