Fotoskrulla Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Torghatten 14 juli 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Nydelig billedserie fra Torghatten , flott komponerte . skarpe og med en fin og naturlig fargepalett . God tur/ferie videre Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2016 Nydelig billedserie fra Torghatten , flott komponerte . skarpe og med en fin og naturlig fargepalett . God tur/ferie videre Mvh Alec Takk skal du ha Alec! Det er såååå fint her nord, at det blir mange bråstopp langsmed.. Hvis bare sola kunne gi oss noen varmende stråler nå så.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Se der kom de første versjoner fra Torghatten-besøket. Ingen dum ide å bevege seg litt vekk fra selve fjellpartiet i tillegg til at jeg ser bilde fra oppstigningen til toppen. Kjempefin serie med flotte utsnitt og komposisjoner. V1 er helt super. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 PS: Sikker på at du har alternative bilder fra "oppe i der" som er annerledes enn mine og som du kan vise her. Selv har jeg flere på lager, men tenkte at du og eventuelt andre kunne komme med sine. Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Flotte bilder med en vinkling litt utenom det 'vanlige' Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Hej Helene smukke billeder..har det sted før et andet sted på en anden fotoside..så sjovt lige at se stedet igen..utroligt med det hul i fjeldet...Så du forresten mine sidste billeder fra Eggedal af :-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 En meget fin serie av dette berømte fjellet. Veldig artig å se det fra forskjellige ståsteder. Her er det bare å bøye seg i torghatten Mvh. Rolf Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Fine bilder som vekker gode minner Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 En fin serie du viser her Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 Beklager at jeg har lite tid og anledning til kommentarer for tiden. Veldig hyggelig å komme innom her og se alle kommentarene dere legger igjen! Tusen takk skal dere ha. Nå har jeg vært et par dager på Vega, koser meg fælt, selv om det ikke er noe sommervarme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg