jannek3 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Hei. Jeg har en nabo som har leid inn en polakk som sliper stein fra 06-18. Har ferie nå, så er ikke så veldig deilig å bli vekt klokka 06.00 for å si det sånn. Har jeg noen rett til å klage? Eller må jeg bare finne meg i det? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Nattero er som regel fastslått i kommunevedtektene til å vare mellom 23 og 07. Bor du i borettslag, så kan de også ha lignende vedtekter. Endret 14. juli 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Nattero er som regel fastslått i kommunevedtektene til å vare mellom 23 og 07. Bor du i borettslag, så kan de også ha lignende vedtekter.Er vel helst Naboloven, som regulerer dette. Men anbefaler TS å overhøre dette. Det værste en gjør er å irritere seg, da får en i alle fall ikke sove. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Tror ikke du har noe å slå i bordet med. Det er ikke allmenn fellesferie akkurat disse 3 ukene. Sjekk hva ordensreglene sier der du bor, står det 23-07 skal det være stille, så kan du hvertfall få de til å vente til etter 07. Stort mere enn det kan du ikke forlange. Endret 14. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Har jeg noen rett til å klage? Eller må jeg bare finne meg i det? Du har full rett til å ta noen alvorsord med naboen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå