Toketorp Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 På byens tak! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Nå vet jeg jo ikke om du er interessert i mine pirkerier? Men tar de med likevel da arkitekturbilder kan være vriene å komponere og beskjære. Her reagerte jeg først på høyrekanten og tok meg den frihet å forsøke og endte opp med et kutt innenfor det svarte nedløpsrøret og fikk med fragmentet av høyre vindusramma på balkongen også. Ser da en ubetydelig skeivhet som godt kan være der. Men en liten rød gjenværende trekant på balkongen bør nok få smake kloner. En ubetydelig skeivhet på den motsatte siden også som det ikke er nødvendig å spandere tid på. Men fragmentet av ei takluke ute på venstrevingen bør nok få smake kloner. Ellers er jeg enig i at denne arkitekturen virkelig er verdt noen eksponeringer. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 15. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2016 Nå vet jeg jo ikke om du er interessert i mine pirkerier? Men tar de med likevel da arkitekturbilder kan være vriene å komponere og beskjære. Her reagerte jeg først på høyrekanten og tok meg den frihet å forsøke og endte opp med et kutt innenfor det svarte nedløpsrøret og fikk med fragmentet av høyre vindusramma på balkongen også. Ser da en ubetydelig skeivhet som godt kan være der. Men en liten rød gjenværende trekant på balkongen bør nok få smake kloner. En ubetydelig skeivhet på den motsatte siden også som det ikke er nødvendig å spandere tid på. Men fragmentet av ei takluke ute på venstrevingen bør nok få smake kloner. Ellers er jeg enig i at denne arkitekturen virkelig er verdt noen eksponeringer. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Takker for pirkeriene, de er alltid nyttige. Takluka til venstre så jeg ikke før nå, mens på høyre side ville jeg gjerne ha med leiligheten i det røde taket. Enig i ditt forslag til kutt her (som er noe mer enn det jeg allerede har gjort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg