Dr3as Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 takker for mye fin hjelp, valgte humans og adventurer.. så neutral.. men skjønner ikke heeelt hva jeg skal her, dreper noen morsome vesner av å til og får litt xp, men er det ingen missons "bare trening?" lasta ned hele og kommer til å prøve dette en mnd virker det som likte det Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvilken server valgte du? RK1 eller RK2? Finnes en tredje server også, RK3, men den er mest for tysktalende folk. Dessuten har den veldig liten spillermasse, så alt i alt er RK3 nokså bånn.. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 OBS det er gratis bare 7 dager men du MÅ signe up for 30 dager, det du bør gjøre er å si opp allerede nå for da får du dine 7 gratis dager og om du vil fortsette så ta mere enn 1 månede, for det er dyreste løsningen. Adventurer er en morsom start og grei til å lære seg spillet, men neutral er den vanskeligste siden i "konflikten", de har også dyrere ting, for nybegynner er omni mest egnet. Du kan ta missions, Team missions, dra på jakt eller du kan få spesial oppdrag (Quests) som er et mission ute i verden hvor du må gjøre mye på flere plasser. Du kan lage våpen, ammo, nanokrystaller, implants, armour, kjøretøy, smykker og gadgets...nesten alt kan modifiseres. Det tar lang tid å finne ut av alt og det er mye å huske, så ikke fortvil om du ikke fårtil alt med en gang for det klarer ingen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Viste seg at ejg hadde en kamerat som var litt flink i detta så ser bra ut, tar bare en mnd først.. så får vi se etter på.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg spilte AO i nermere 2 år før alle addons (shadownands) kom ble level 200 - engineer .. var tøøft så lenge det varte - har enda flachbacks ! AO blir en livsstil etterhvert å det tar veldig mye av fritiden din ! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 hehe,d et høres skummelt ut :-p Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg spilte AO i nermere 2 år før alle addons (shadownands) kom ble level 200 - engineer .. var tøøft så lenge det varte - har enda flachbacks ! AO blir en livsstil etterhvert å det tar veldig mye av fritiden din ! Er kontoen din fryst ? Slettet ? Aktiv ? level 200 enginerr .. mmm .. tradeskills Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Tar ikke lang til å blåse en Engineer til 200, det koster bare no sinnsykt hehe. Kan bli plagsomt med de forbanna implantsene når du er over lvl 120 hvis det er sånn som det var da jeg spillte for ett års tid siden. Synes de fleste professions er bra, alle har sterke og svake sider. Kjekkt å ha en figur med nærkamp skills og en med avstands våpen, ellers blir det litt ensformige kamper i lengden. (Så er det vel sånn at alle har en sexy blond doktor babe iført litt dristig medic suit på lur? eeh... ) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ja enig .. implants er slitsomt .. Noen fixere der ute som trenger de nye fixer gunnerne ? Jeg blitzer dem for tiden .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå