Gå til innhold

Anarchy Online


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve, og derfor lurte jeg litt på de pakkene man kan kjøpe ekstra.. er dette no vits?

 

og får man kjøpt dette spillet i butikken og får man med no spilletid da?

 

Og angående porter? hvilken porter bruker spillet?

 

'Håper på raske svar da jeg tenkte på å kjøpe spillet i lunchen :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løp å kjøp, :-)

 

Ved kjøp av Shadowlands (SL) får du og med Notum Wars. Har nettopp selv kjøpt meg SL og spillet får en ny dimensjon. Har selv hatt pause fra AO i 6 mnd, men nå er jeg nybegynner igjen.GØY. Spilt i 1 år før det.

 

Hvilke porter AO bruker hukser jeg ikke, men det kan jeg finne ut til i ettermiddag :-)

 

Når det gjelder spilletid, så får du ikke med noe i pakkene. Det du har er allievel 1 ukes prøving før et eventuelt abonoment starter. (pass på, dette starter av seg selv, da du må registrere kredittkort for i det hele tatt få lov til prøvespille)

Lenke til kommentar

Selve ekstrapakken er bare en addon som du også kan downloade, alt kan ordnes over internett med betaling og sånnt, bare legg inn AO og patch det til det starter, så kan du oppgradere og betale på samme måte for å få shadowlands som du laster ned når du sjekker din kundestatus side eller.no...

Lenke til kommentar

Tror det er flere servere som før hete rubika 1 og 2, så kom det no tysk greie, men ikke sikker på om det kom flere servere opp etter shadowland, jeg tror det... Du kan se alle som er på samme server som deg (rubika 1 er vist mest belastet) selv om de har shadowlands og du ikke har.

 

(Speedet opp dl til 123 kb/s hehe :roll: 2:40 timer gjenn jaja...får finne no frokost.)

Endret av IceCool
Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på når det er folk der og sånn pga denne planetens tidssoner, men du merker at det begynner å dukke opp mange flere spillere på ettermiddagen og kvelden. En ting er sikkert - Du er aldri alene i spillet hehe.

 

Det er mange som vil hjelpe og det er åpne chatte kanaler der alle i samme området som deg ser hva du lurer på og kan besvare dine spørsmål. det er MYE å lære så du kommer neppe langt i begynnelsen, men bare ikke gi opp, du kommer til å like det kjempegodt når du har lært endel.

Lenke til kommentar

Å for å klare opp i ekstrapakkene.

 

1. Notum-Wars: Denne gjør at du kan bygge tårn i områder eid av guilden din. Disse gir en valgt forbedring i forskjellige skills. For eksempel kan du få en god del mer liv, øke våpen skillsa osv.. Dette er en veldig gøy del av spillet da man må krige med andre guilder om landområdene.

 

2. Shadowlands: Dette er en stoor expansion som gir deg muligheten til å gå inn i Shadowlands. Dette er en stoor verden som svever over den vanlige. Her er det veldig masse kuult. Du må også ha shadowlands for å kunne starte en Shade eller keeper profession. Shadowlands gir deg også muligheten til å bruke Perks, som gir deg økning i forskjellige skills eller gir deg forskjellige spesial ting. Du kan for eksempel få Auras som healer deg konstant hele tiden. Det er flere hundre perks å velge mellom.

 

Du forstår fort hva det hele dreier seg om når du kommer inn i spillet. Men nå fatter du vertfall at du bør ha alle ekstra pakkene :) Du taper mye spillglede vis ikke!

Lenke til kommentar

Wow klarte strenght test missionet med nanobreed shade lvl 1 :thumbs: synes det var litt knotete med shadowlands oppstarts plassen, ser jo ikke en meter enda jeg har stillt opp distance i options, nå skal jeg liksom finne ei hule eller no...jaja. Lærer vel dette også etterhvert.

Endret av IceCool
Lenke til kommentar
Å for å klare opp i ekstrapakkene.

 

1. Notum-Wars: Denne gjør at du kan bygge tårn i områder eid av guilden din. Disse gir en valgt forbedring i forskjellige skills. For eksempel kan du få en god del mer liv, øke våpen skillsa osv.. Dette er en veldig gøy del av spillet da man må krige med andre guilder om landområdene.

 

2. Shadowlands: Dette er en stoor expansion som gir deg muligheten til å gå inn i Shadowlands. Dette er en stoor verden som svever over den vanlige. Her er det veldig masse kuult. Du må også ha shadowlands for å kunne starte en Shade eller keeper profession. Shadowlands gir deg også muligheten til å bruke Perks, som gir deg økning i forskjellige skills eller gir deg forskjellige spesial ting. Du kan for eksempel få Auras som healer deg konstant hele tiden. Det er flere hundre perks å velge mellom.

 

Du forstår fort hva det hele dreier seg om når du kommer inn i spillet. Men nå fatter du vertfall at du bør ha alle ekstra pakkene :) Du taper mye spillglede vis ikke!

Det er også viktig å påpeke at Shadowlands inkluderer det originale Anarchy Online og Anarchy Online Notum Wars. Alt du trenger for å spille Anarchy Online nå er Shadowlands. Ikke så mye å bli forvirret over egentlig. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...