nonno96 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg tenker på bukser som dette https://gyazo.com/f9d16fbbeec7d9962234890a96e96fb4 Er vell litt mer hverdagslige joggebukser, strammer litt nederst or er litt baggy. Søkte litt etter de og kom frem til at de kalte dem for Jogger-style Sweats eller Cuffed Joggers eller noe, men vet ikke helt hva de heter på norsk. Når jeg søker etter joggebukser så finner jeg for det meste veldig store joggebukser som ikke strammer nederst og har ikke samme fasongen. Jeg finner litt lignende, men er ikke helt det samme. Noen merker jeg burde se etter? Har de et navn? Hvilken butikker burde jeg lete etter for å få dette? Holder meg aktiv i tråden Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Er en nikemodell som er slik. Koster 800 noe, og vet de har dem på Retro. Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Er en nikemodell som er slik. Koster 800 noe, og vet de har dem på Retro. Hadde tenkt noe litt annerledes egentli, men kan jo være at de er ganske like visst jeg prøver de Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg fant ut av det. De kallest visst for Joggers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå