ssaeth Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Har en dell poweredge r720 med et lite problem...vell ikke for mitt hode. normalt skal det lyse blått i lcd skjerm og blått i lampa bak på servern hos meg lyser det blått i lcd skjermen og orange bak. (ingen blinking bare lyser ) og om jeg tar og trykker inn lampa bak så starter den og blinke som er normalt men det skulle vært blått lys. om jeg åpner opp lokket mens servern går da skal det normalt blinke orange men hos meg blinker det da blått. (alt er snudd på hode ) har de nyeste firmware og drivere har kjørt dells system test på ca 1 1/2time uten en eneste feil har sjekka alle komponenter prøvd med og skifte ram og cpu og power og tatt ut og inn disker da jeg har en til av samme type som er 100% ok. har tom resetta idrac og bios og normalt med dell's servere og hardware feil så skal det blinke orange ikke lyse konstant. i idrac loggen og event loggen er det ingen feil meldinger servern er rett og slett helt perfekt ut i fra alle tester. har googlet og funnet ca en million ang blinking men kun en med samme problem uten noe klokt svar så er det noen her inne som har hørt om dette før beklager skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå