haxtorita Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Heisann, jeg har gått å leitet etter jobb i 4år. har vært rundt og toke masse serfikater og styrt på før den rette midlertidige jobb dukket opp.Jeg fikk 100% stilling i taxi, og søkte kjøreseddel.I mitt forrje innlegg skreiv jeg at jeg er tatt får tyveri i fjor sommer, noe jeg ikke har gjort men nyttet ikke nekte.Nå har det seg sånn at det er gått 1måned siden jeg søkte kjøreseddel og har både vært nede på stasjonen og ringt.Når jeg ner sa hun " Vi må vurdere det, og nå er ferietider så derfor det har toke så lang tid "Så ringte jeg x-antall ganger og fikk " Smør deg med tolmodighet"Så ringte jeg en siste gang og forklarte dette er eneste jobben jeg har fått på 4år ( har mine grunner ), og at jeg skulle hatt et svar.Svaret var " Grunnen til at vi bruker så lang tid, er for at du er tatt får et tyveri i fjor sommer, så vi må vurdere, vi er svært usikkre, du må smøre deg med tolmodighet "Nå skal jeg ringe igjen imårå men jeg er redd at jeg ikke får kjøreseddel, er det da noen måte og gå videre med dette på, det jeg virkeligt trenger denne kjøreseddelen....Har forklart sjefen hele situasjonen, inkludert hva jeg er tatt for osv, sikkert bare flaks at det er hyggeligeste sjefen jeg har møtt som gjør at jobben forsatt er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå