Gå til innhold

Den perfekte PC-pakken...

Anbefalte innlegg

Hei,

In general, er det noen grunn til å dille med andre løsninger enn det som agentspoon presenterer i tråden sin? Det virker som godt gjennomtenkte sammensetninger basert på pris/ytelse.

Budsjettet mitt ligger vel nærmere black refinery enn capitol offense. Men jeg er tøyelig...

For min del er det til spilling, og "hjemmekontorarbeid". Jeg driver en del med 3D/inventor/CAD ifbm jobb, men har en mer enn kraftig nok jobblaptop til å leke meg med sånt om det skulle være nødvendig på fritiden. Da er det vel ingen grunn til å skulle bruke en tusenlapp ekstra på i7-6700K kontra i5-6600K?

Sitter bare å tripper etter å bestille, men vil vente til GTX 1060 kommer ut, det kan vel være en grei erstatning for skjermkortet i den dyreste pakka i agentspoon-tråden?

Endret av teke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det sikkert andre her som har mer innsikt og kunnskap enn meg som kan gi deg bedre svar, men basert på det jeg har lest i disse trådene så virker det som om bang for the bucks så er "den perfekte pc-pakka" nøye overveid og gode kjøp.
Utover det så er det jo selvfølgelig personlige preferanser om du vil ha et annet kabinett feks. 
Eller om du er en lojal tilhenger av en spesifikk produsent, feks om du foretrekker noctua vifter.

Lenke til kommentar

Det er cashback-kampanje nå (-15 juli) ved kjøp av diverse kombinasjoner av intel prosessor og hovedkort.

F.eks. i5 6600k  https://www.proshop.no/Prosessor/Intel-Core-i5-6600K-Skylake-Box/2493459?s=6600k

Ja jeg ser dette, blir 320 kr i Cashback da på hovedkort/cpu som er lista opp, det er jo verdt å få med seg. Blir nok å handle min cpu og hk i morgen. Vil vente med grafikkort til jeg ser hva neste uke bringer mtp release av 1060...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...