Tmz Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Hei har ifra før focal aria 926. Har nå fått et tilbud på surround høytalere ifra focal electra. Disse skal være modellen over aria, men er det dumt å ha forskjellige serier i samme system eller er forskjellen såpass liten at det går helt fint? Musikk hører jeg stort sett i stereo uansett, men tenker til film. Endret 14. juli 2016 av Tmz Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Du vil nok ikke merke stor forskjell uansett dersom du har en ikke alt for gammel reciver. Romkorreksjon er blitt såpass bra etterhvert. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Så lenge fronter og senter er nokså like i signaturen, så har ikke surround høyttalerene så mye å si der. Har Vienna selv. Når jeg først kjøpte dem så hadde jeg Klipsch senter og surround. Senteren forsvant etter 5 sekunder, da den kræsjet helt med lyden foran, men surround høyttalerne merket jeg ikke det samme med. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Har yamaha-rx3050. Ble helt mindblown over hvor bra det spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå