Redaksjonen. Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Stor norsk hosting leverandør har hatt store problemer med nedetid tre ganger på ti dager Lenke til kommentar
Elou Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Med 14 millioner i overskudd skulle man tro de har råd til å flytte ut av bøttekottet de kaller serverrom og inn i et ordentlig datasenter? 1 Lenke til kommentar
GlennIKT Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Tja de kommenterer jo saken på Facebook så det var jo ikke Så vanskelig å få de i tale ser det ut for Lenke til kommentar
khansencc Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Domeneshop kaller denne artikkelen for agurkartikkel! Hah snakker om useriøst fra en så stor leverandør som har hatt så mye problemer i det siste. Glad jeg har flyttet alt bort fra dem for lenge siden. Er redd domeneshop fortsatt lever på bølgen av at de var en av de første i Norge med domeneregistreringer. Men innovative mangler dem en del av og faller derfor bakpå etter min mening. Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 domeneshop.no er ofte nede her, ca 1-5 min-3-6 ganger per uke, her som hosting server. Selskapet avvise mine meldinger fra min WP hack scanner som korrekte, der de mener at slike hack scannere >> host "skaper" mer rot i flow, enn ønskelig. Nå ser jeg ut av denne artikkel at mine down periode faktisk kan/er var reelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå