Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg trakka skikkelig i salaten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært sammen med ei dame nå i 3 år. Jeg er veldig glad i henne og det kunne aldri falt meg inn å være utro. Vet mange sier det, men jeg uansett. Det er ikke et tema i det hele tatt og det vet hun. Men...

For en tid tilbake siden satt vi å prata og filosoferte over forskjell mellom mann og damer. Og kom innpå temaet sex. For å lage en lang historie kort, fortalte jeg at gutter ser mye på damer. De tenner på andre damer, selv om de er i et forhold. Jeg fortalte videre at dette selvfølgelig ikke mente at vi kom til å gjøre det, men at det ligger i vår natur å se på pupper og rumper og da bli kåt. Hun tok det veldig ille opp. Hun ble innmari lei seg og deretter sint da hun tenkte seg et scenario der jeg ble kåt av ei jente på gata for så å komme hjem for å ha sex med henne selv.

Jeg er ikke mindre oppegående enn at jeg skjønner at hun har grunn til å bli lei seg... Men likevel. Jeg står fast ved mine tanker. Sånn er faktisk min verden. Men jeg innser at jeg aldri burde ha innrømmet det... Og det gjør meg faktisk litt lei meg selv... Jeg vil ha et forhold jeg kan si slikt. Er det en utopi?

Jeg vegrer meg for å prate ordentlig om dette og ser at jeg pynter skikkelig på sannheten med en gang hun tar det opp med jevne mellomrom... Jeg er fullstendig klar over at det er feigt av meg.

Anonymous poster hash: 5bbe8...f66

takt og tone trumfer ofte hva du mener og føler du bare si. Det er mye som like godt kan være usagt da det ikke tjener noens interesse. 

Lenke til kommentar

Dette innlegget er ikke til de som klarer å se det ulogiske med slike ting fra begge sider. Dette er til de som bare har sett en side:

Dere som synes at dette er en helt ulogisk reaksjon som trosser all fornuft. Hva synes dere om logikken bak at kvinner venter med sex når de liker noen vs har kjappere sex med en de ikke liker? Det er biologi, uansett hvor ulogisk det måtte føles.

Anonymous poster hash: 7cd79...9b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...